Hey mede opel liefhebbers,
Ik rij met een opel corsa b
met de volgende 'setup':
- mantzel powerbox
- green power filter
- lexmaul spaghetti spruitstuk
- supersprint middendemper
- remus einddemper
Na allemaal verhalen gelezen te hebben dat je vermogen zouden zou inleveren met een powerfilter. dat een standaart filter beter zou lopen en zuiniger zou zijn, wou ik dit dus ook....
vanmiddag een standaart luchtfilterhuis gekocht bij de sloop, volgens mij van een 1.4 tje. die op me corsa gebouwd, alleen zat er geen lucht massa meter aansluiting op de slang van het luchtfilterhuis naar de mantzel box toe, dus kon ik die niet aansluiten
rondje gereden en hij was veel minder vel, zowel onderin als boven in... dus was een beetje telleur gesteld
wat moet ik nou doen?
- gewoon met de green powerfilter gaan rijden?
- een k&n, green oid inlegfilter kopen?!
- een cold air intake kopen???
- of licht het aan die lucht massa meter die ik niet aangesloten had?!
alvast bedankt!
gr. gido
Ik rij met een opel corsa b
met de volgende 'setup':
- mantzel powerbox
- green power filter
- lexmaul spaghetti spruitstuk
- supersprint middendemper
- remus einddemper
Na allemaal verhalen gelezen te hebben dat je vermogen zouden zou inleveren met een powerfilter. dat een standaart filter beter zou lopen en zuiniger zou zijn, wou ik dit dus ook....
vanmiddag een standaart luchtfilterhuis gekocht bij de sloop, volgens mij van een 1.4 tje. die op me corsa gebouwd, alleen zat er geen lucht massa meter aansluiting op de slang van het luchtfilterhuis naar de mantzel box toe, dus kon ik die niet aansluiten
rondje gereden en hij was veel minder vel, zowel onderin als boven in... dus was een beetje telleur gesteld
wat moet ik nou doen?
- gewoon met de green powerfilter gaan rijden?
- een k&n, green oid inlegfilter kopen?!
- een cold air intake kopen???
- of licht het aan die lucht massa meter die ik niet aangesloten had?!
alvast bedankt!
gr. gido