Quote:
origineel gepost door Mikel
je mag zeker je mening geven daarvoor zet ik hem ook op een forum
voel me wel beledigd dat je denkt dat ik een pook met verlichting heb

.. dat past absoluut niet in de stijl van het interieur (en rest van de auto) en past bij sjinkers naar mijn mening.
Oké .. zijn we het daar in ieder geval eens over.. een verlichte schakelknop kan eeecht niet natuurlijk.
Maar goed, ik wilde je niet beledigen vandaar deze "uitleg" van mijn idee.
Wat ik behoorlijk aanhang, is de aanpak van Chip Foose, je weet wel .. die van "overhauling" hij maakt auto's mooier door de imperfecties eruit te halen, mooier interieur, mooiere velgen, zwaardere motor etc etc.
Wat hij echter wel altijd aanhoud, is de lijn van de fabriek, bij zijn "creaties" zie je altijd in éen oogopslag wat het origineel was en pas wanneer je goed gaat kijken, zie je wat de veranderingen zijn.
Wat jouw auto echter heeft is de "pimp my ride" stijl, kortom zo'n beetje alles veranderen aan de auto naar je eigen smaak, op zich ook wel leuk en mooi, maar het oorspronkelijke ontwerp van de auto gaat daarmee een beetje verloren en dat vind ik jammer.
Nogmaals, ik wil niets afdoen aan jouw manier van de auto "opleuken" want het is duidelijk dat jij je hart en ziel in dat ding legt en dat hij je heel veel geld heeft gekost.
Dus nogmaals, trek je niet teveel aan van mijn mening, we kijken gewoon allebei op een andere manier naar een auto.
Verschil van smaak .. en eigenlijk is het dat, wat de wereld leuk maakt :thumbup