• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

LuxuRush Tigra .:te koop?:.

origineel gepost door nova....

Mooie tigra..

Jammer van de velgen porsche velgen zag liever de RH`s, vraagje J zijn die velgen en had je achter spoorverbreders?zoja hoeveel cm? respect voor de tig:thumbup

Gr

Edit Schimdt velgen zijn geil:wub

alleen wel jammer dat je al veel th-line ziet bij verschillende auto's. Maar goed 1 van de vetste tieg hier in Nederland :wors

rh's waren voor 8J en achter 9J met 20 mm adapers.

ja ziet ze wel veel maar niet in 17 inch en onder tigra. de rh velgen die ik eerst had zie je nog meer, porsche trouwens ook haha

Quote:
origineel gepost door Mikel

je mag zeker je mening geven daarvoor zet ik hem ook op een forum :P

voel me wel beledigd dat je denkt dat ik een pook met verlichting heb ;).. dat past absoluut niet in de stijl van het interieur (en rest van de auto) en past bij sjinkers naar mijn mening.

Oké .. zijn we het daar in ieder geval eens over.. een verlichte schakelknop kan eeecht niet natuurlijk.

Maar goed, ik wilde je niet beledigen vandaar deze "uitleg" van mijn idee.

Wat ik behoorlijk aanhang, is de aanpak van Chip Foose, je weet wel .. die van "overhauling" hij maakt auto's mooier door de imperfecties eruit te halen, mooier interieur, mooiere velgen, zwaardere motor etc etc.

Wat hij echter wel altijd aanhoud, is de lijn van de fabriek, bij zijn "creaties" zie je altijd in éen oogopslag wat het origineel was en pas wanneer je goed gaat kijken, zie je wat de veranderingen zijn.

Wat jouw auto echter heeft is de "pimp my ride" stijl, kortom zo'n beetje alles veranderen aan de auto naar je eigen smaak, op zich ook wel leuk en mooi, maar het oorspronkelijke ontwerp van de auto gaat daarmee een beetje verloren en dat vind ik jammer.

Nogmaals, ik wil niets afdoen aan jouw manier van de auto "opleuken" want het is duidelijk dat jij je hart en ziel in dat ding legt en dat hij je heel veel geld heeft gekost.

Dus nogmaals, trek je niet teveel aan van mijn mening, we kijken gewoon allebei op een andere manier naar een auto.

Verschil van smaak .. en eigenlijk is het dat, wat de wereld leuk maakt :thumbup

weet niet goed of dit een update is maar ik ben er over aan het denken om de tigra te verkopen.. dit omdat ik hem eigenlijk niet echt gebruik waar hij voor is. plus het feit dat ik een motor wil gaan kopen en daar mijn passie meer bij ligt.. ben welvan plan om mocht het zo zijn hem helemaal te verkopen dus niks los.

origineel gepost door Mikel

Wat ik behoorlijk aanhang, is de aanpak van Chip Foose, je weet wel .. die van "overhauling" hij maakt auto's mooier door de imperfecties eruit te halen, mooier interieur, mooiere velgen, zwaardere motor etc etc.

Wat hij echter wel altijd aanhoud, is de lijn van de fabriek, bij zijn "creaties" zie je altijd in éen oogopslag wat het origineel was en pas wanneer je goed gaat kijken, zie je wat de veranderingen zijn.

juist :thumbup

Terug
Naar boven