• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MAC MEETING VELDHOVEN

was weer gezellig daarna klein pilske wezen drinken bij de boemelaer in someren zaten wel skon duifkes achter de bar

voor herhaling vatbaar

Ik wil de macmeeting graag op de COD agenda zetten.Dat het elke tweede vrijdag van de maand is is me duidelijk maar... is het gewoon het hele jaar door? Dus alle twaalf maanden?

yep wij zijn er elke keer de ene keer is het wat drukker als de andere keer. het kan ook ziijn dat een een keer niet is of dat er bijna niemand ivm een weekend meeting

Origineel gepost door Flintstone

Ik wil de macmeeting graag op de COD agenda zetten.Dat het elke tweede vrijdag van de maand is is me duidelijk maar... is het gewoon het hele jaar door? Dus alle twaalf maanden?

ja heel het jaar door .. en net wa frank zegt ivm met de meetings..;)

maar was zeker gezellig de vrijdag en met 18 man was het een aardige opkomst:wors

Origineel gepost door kadettnemo

kan ik lekker niet ben ik lekker een weekendje weg :P

naar landal greenparks

die kreeg ik ook in de bus maar we gaan denk ik wel later..:jerry

groot deel van o.f.z.o. heeft dan verjaardagsfeessie dus asten en heusden zal dr niet zijn in veldhoven

Origineel gepost door nova....

Origineel gepost door black champion

aan de astra?

:hmmz:P

Dus gij komt ook niet vrijdag?

kan je beter vragen wie er wel komt is beter om te weten .

wie er niet komt ,weet ook niet wat ie mist.

Origineel gepost door nova....

Dan zal het rustig zijn maar we komen tog

wie is we

jy met je zelf zeker :thumbup

maar "WE" zien wel wie er nog meer komt/komen .

dus we zeggen dan tot vrydag.

ik kan helaas niet..

de manta is *in onderhoud*

de mac is voor mij iets van 30 km rijden.. ik doe er ongeveer een half uur over [als het verkeer meezit, je weet maar nooit bij de Hogt en Leenderheide]

Terug
Naar boven