• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MAC MEETING VELDHOVEN

Ja we zullen het zien he volgende week..

Misschien wel he we zullen het zien vriend!

Dat willen we niet horen bla bla Dum ass :jerry

Ik was er vanavon niet,, ik meet nie op mezelf.. We zijn regelmatig met een aantal mensen ( honda, volkswagen opel etc ) bij elkaar.. Slap ouwehoeren en beetje kijken..

Dat deel ik hiero voor de gezelligheid, af en toe dropt er ene langs

@ricksmits wrote:We zijn regelmatig met een aantal mensen ( honda, volkswagen opel etc ) bij elkaar.. Slap ouwehoeren en beetje kijken..

das heel mooi om te delen waarom dan niet op deze vaste vrijdag avond iedere maand.

je hoeft niet iedere keer een topic aan te maken als je ergens een meeting doet.

wordt erg on overzichtelijk is mijn mening .

je kan beter gewoon je topic titel aanpassen met de datum .

of je aansluiten bij deze meeting .?

zo morgen even kijken of de koop van het nieuwe monster morgen kan rondkrijgen .

zou mooi wezen niet voor het overige "langzame verkeer" trouwens.

ome sjon tot vrijdag

@marcel gtt wrote:@ricksmits wrote:We zijn regelmatig met een aantal mensen ( honda, volkswagen opel etc ) bij elkaar.. Slap ouwehoeren en beetje kijken..

das heel mooi om te delen waarom dan niet op deze vaste vrijdag avond iedere maand.

je hoeft niet iedere keer een topic aan te maken als je ergens een meeting doet.

wordt erg on overzichtelijk is mijn mening.

zo morgen even kijken of de koop van het nieuwe monster morgen kan rondkrijgen .

zou mooi wezen niet voor het overige "langzame verkeer" trouwens.

ome sjon tot vrijdag[/quote]

Eerlijk gezegd heeft marcel een punt als je telkens een topic aanmaakt voor een meting is het niet meer overzichtelijk..

Bij ons aansluiten kan maar ook hier gelden regels geen rotzooi, burnen, harde muziek enzv wij gaan voor gezelligheid! Wie komt die komt wie niet

En bij goed weer naar het flight-forum.

Is het een 2 of een 4 wieler??? ;)

Is goed vriend!

moet ik je idd wel gelijk in geven mbt tot de losse topics iedere keer..

om te zeggen een vaste dag word lastig.. we zijn namelijk een vaste groep met een auto of 20-25 en meestal gaat het ineens spontaan op facebook rond en komen de mense die willen komen..

de meeste zien t ook niet zitten om een vaste dag te doen omdat je dan t spontane eruit haalt..

maar ik zal het melden in een dan aangepast topic mocht er nog wat zijn..

en ik zal me ook nog zeker een keer melden bij een van de meetings hier!

Weet niet of jij dat was haasje17 maar er kwam wel een zwarte astra g op het terrein gereden en ff later weer weg.

Maar met 4 nieuwelingen was het toch weer gezellig.. :thumbup

@Haasje17 wrote:dat was ik inderdaad. volgensmij rijd ik wekelijks over de eindhovense ring achter een rode tigra. ook toevallig ivanos?

kans zit er dik in. waar en wanneer rij je dan precies?

Terug
Naar boven