• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta 400 en ascona 400 treffen 2013 [x]

Ben er zelf ook bij.

Wat ik me afvroeg, staat er wellicht ergens vermeld welke 400's replica's zijn? Natuurlijk staat er een hoop op de site van Mantaray, maar staat dat ter plekke ook nog ergens?

Ik ben er uiteraard ook! Helaas ook nog zonder 400R, nog heel veel te doen, maar het begint gelukkig wel weer ergens op te lijken :thumb

Ik begin komend weekend met studeren ;)

Wel een vraag nog, op manta400.nl staan sommige auto's benoemd als 'Manta 400', anderen als 'Manta 400R' en weer anderen als 'Manta 400RR'

Klopt dan het volgende?

Manta 400 = originele fabrieksuitvoering

Manta 400R = replica fabrieksuitvoering

Manta 400RR = replica rally-uitvoering?

Dank je voor de bevestiging :thumb

En voor een originele rally-uitvoering? Is ook gewoon Manta 400?

@RISL wrote:Dank je voor de bevestiging :thumb

En voor een originele rally-uitvoering? Is ook gewoon Manta 400?

Jot ! kan de toevoeging Groep B nog bij

Zoals het er nu uitziet ben ik er ook bij. Zou eigenlijk voor mijn werk weg zijn, maar lijkt toch allemaal op zijn pootjes terecht te komen.

@Logan

Is dat die zwarte van zwager of familie iig?

@Manta-aero wrote:Zoals het er nu uitziet ben ik er ook bij. Zou eigenlijk voor mijn werk weg zijn, maar lijkt toch allemaal op zijn pootjes terecht te komen.

@Logan

Is dat die zwarte van zwager of familie iig?

nope niet van mijn zwager :angel

GroteFoto-R4876GSM.jpg

Zijn er op het treffen ook mensen die bijv. o.a. 400 polyesterspullen en stickersets en andere 400(R) onderdelen verkopen?

Nog eens een vraag....zijn alle auto's er continu tussen 10:00 en 16:00?

Want dan kom ik lekker vroeg denk ik, anders ergens op de middag. Wil er graag zoveel mogelijk zien en fotograferen.

En wordt er nog mee gereden of staan de auto's continu stil? Geeft wel gave actiefoto's :)

@RISL wrote:En wordt er nog mee gereden of staan de auto's continu stil? Geeft wel gave actiefoto's :)

Kan wel mooi daar in die paardenbak whaha :thumb

het is de bedoeling dat de auto,s tussen 10;00 en 16;00 zich in de manege begeven

maar je heb kans dat er nog wat late deelnemers binnen druppelen na 10:00 uur maar dat zien we dan wel

Ik heb geen vergunning voor wat actie helaas ....

Terug
Naar boven