• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta 400 en ascona 400 treffen 2013 [x]

Voor de laatste moment twijfelaars:

Wees niet ongerust dat je niet terecht kan met je 400 (replica), ervaring leert dat er altijd wel plaats is in "de herberg"

Wees niet ongerust dat je niet terecht kan met je 400 (replica), ervaring leert dat er altijd wel plaats is in "de herberg"

Vandaag zeker een leuke dag gehad. Organisatie bedankt voor al dit moois bij elkaar! Volgende keer hoop ik er met Manta te zijn.

Foto's zijn hier te vinden: http://www.mantagsi.nl/

Ben overigens wel benieuwd, wie de publiekprijs heeft gewonnen!

Heb idd niet de kans gehad om met iedereen te praten, maar wel een aantal bekenden en onbekenden gesproken. Vorige editie in 2007, hebben we nog wel gesproken, toen had je de Manta 400R nog. Maar om eerlijk te zijn, valt het niet altijd mee om de gezichten aan de mensen te koppelen.

Wij hebben het ook naar onze zin gehad vandaag,

het was zo'n drie kwartiertjes rijden, en zeer duidelijk aangepijld. Zo'n manége is idd zeer geschikt als lokatie voor zo'n meeting.

Wat bekende mensen tegengekomen, en nieuwe leren kennen,

Fulco had z'n meisje meegenomen, ze was niet zo spraakzaam maar protesteerde niet als je op haar kont kletste...

Er stonden ook een paar proffessionele rallystallen, met bijbehorend schoon gerief!

En buiten was't ook een Opel-Meeting, deze mogen ze steeds op m'n oprit parkeren!

En @ Manta-aero: Dit stond op't einde van de meeting op m'n 400, iedereen bedankt dat ik de publieksprijs naar huis mocht nemen!

was een :thumb treffen.

volgende editie weer wat noordelijker..?

best eindje karren hoor :D maar ook dat was geslaagd :D

Inderdaad, erg gezellig!

Veel nieuwe mensen leren kennen, veel geleerd ook!

Foto's volgen nog, heb er genoeg gemaakt. ;)

Ik vertrok rond 13:30, zag toen nog een Ascona 400(R) aan komen rijden en bezoekers in diverse Opels, volgens mij Wokkel en een vriend van hem.

Het was een zeer geslaagde dag en een super organisatie en accommodatie :thumb :thumb

voldoende ruimte om te parkeren voor bezoekers en om de 400's binnen op gemak te bekijken en fotograferen .

Veel oude en nieuwe bekende gesproken erg leuk volgende editie ben ik er zeker weer bij ;) .

Zo de troep is hier ook weer opgeruimd , we kunnen inderdaad terug kijken naar een geslaagde editie van het 400 treffen

iedereen bedankt voor het aanwezig zijn !

we gaan de komende weken even alles laten bezinken en dan kijken hoe we verder gaan hiermee

we hebben wel vanuit verschillende kanten de opmerking gehoord of er de volgende keer ook i200's of i240's en i300's mee mogen doen

dat gaan we zeker bespreken en bekijken aan welke eisen de auto,s dan moeten voldoen

het plan is wel om het treffen toch wel wat exclusief te houden

de frequentie zal wel eens in de 2 jaar blijven , ook gaan we bekijken of we aan de deelnemers een bijdragen gaan vragen en dan de bezoekers gratis toegang gaan geven

in ieder geval iedereen bedankt namens mijn

400%202013%2032.jpg

Terug
Naar boven