@RacesconaB204 wrote:Super gaaf inlaat spruitstuk heb je gemaakt :thumb
Hey Rik,
De eer is niet aan mij, ik heb deze gekocht van Armand.
Maar hij heeft goed werk afgeleverd.
Er zitten in dit spruitstuk dan wel geen kelken, maar daar zie ik bij een geblazen motor toch het nut niet van in.
Enige nadeel van wat ik nu heb van het verbouwen is dat de piping naar de intercooler niet meer past, de gaskabel is te kort en mijn brandstofaansluitingen passen niet meer. Heb nu helaas al 2x onderdelen besteld in de hoop dat ze pasten, maar helaas.
Ik kan er nu niet meer omheen om banjo's te gaan gebruiken, dat is het enige dat past.
Verder moet ik even een adresje zoeken om een gaskabel op maat te laten maken.
Ik ga nu zelf het aansluitstuk achter de gasklep maken van RVS. Dus een flens met een bocht naar onderen, aansluitingen voor de blowoff, stappenmotor en een draadbus voor de inlaattemperatuur sensor.
Aantal onderdelen heb ik al, een en ander moet nog besteld worden.
Verder zitten de brandstofpomp en het filter op hun plaats, ook de slang van de tank naar de pomp zit al. Nu even wachten tot de manta weer op de brug staat, dan ga ik verder met het leggen van de brandstofleidingen en de remleidingen. Alle backorder onderdelen zijn nu ook binnen en ik heb vakantie, dus ik kan er voorlopig weer even tegenaan :thumb