Hallo all, ben ik weer.
Ik was een beetje te fanatiek bezig geweest, waardoor ik een beetje vermoeid raakte

, besloten om een paar dagen niet te gaan sleutelen.
Asko =>

, Ik ga proberen het zo veel mogelijk manta te laten, en ZEKER het uiterlijk.
Jo1 = > komt eraan
miral astra = > Thanks
steefopel => Volgens het chassis is het een V2. Het was een complete auto geweest, weet ik zo niet. Ik kom later terug op je vraag.
Hulkie = > Klopt, had ook wel gekund ja :thumb . Ik loop steeds tegen problemen (uitdagingen

) aan waardoor ik
moet veranderen van het originele plan. Het maakt eigenlijk nu niet mee uit omdat ik
sowieso het onderstel 9 cm moet inkorten om mijn wielbasis te halen.
foto's day 12:
De neus van de Subaru is korter dan die van de Manta. :hmmz . Ik wil dat mijn wielbasis klopt.
Besloten om de neus van de manta tijdelijk weg te halen. Hiervoor heb ik tijdelijke strippen gelast op mijn uiterste punten van mijn binnenscherm, hierdoor weet ik waar mijn voorscherm, moterkap komt.
foto's day 13:
Eerste instantie wilden we de neus er tegen tegen zetten, en daarna de achterkant. Maar besloten toch eerst de onderstel af te maken.
foto's day 14:
Verhuizen, Yeah!!

.
In dezelfde loods kon ik verhuizen naar een grotere plek. Dus effe bezig geweest om mijn nieuwe werkplek in te richten.
foto's day 15:
Subaru Impreza 555 Spoorbreedte voor 1,46 m Spoorbreedte achter 1,455 m
Wielbasis 2,52 m
Opel Manta A Spoorbreedte voor 1,32 m Spoorbreedte achter 1,32 m
Wielbasis 2,43 m
9 cm moet ik hem inkorten. Helaas kan ik hem niet in korten waar het nu doormidden is. Ik kom niet uit met mijn bak en bevestigingspunten van mijn aandrijfas. Ik moet hem een stuk naar achteren inkorten. Dus eerst maar is zorgen dat het weer 1 onderstel wordt

.
Alleen het waterpas en recht in 1 lijn krijgen duurde wel lang, meten,meten, meten :sleeping , haha
Done.
foto's day 16:
9 cm inkorten
Op paar plekken gelast zodat deze niet verschuift.