Hallo All,
olafspoolder ==> Momenteel staan ze er nog bijde nog in

.
Die van de Manta zit aan de onderrand van de voorraam en die van de Subaru tegen het schutbord.
Ik hoop dat ik komende week of die week met de schutbord ga beginnen rechts/links ombouw.
De eerste eigenaar van de Mercedes was helemaal gek van DTM en zelf werkte bij Mercedes.
Hij had toen de Mercedes 190E 2.3 16v nieuw gekocht, en bouwde het in de loop der jaren helemaal om tot DTM, op motor na.
bodykit compleet, motorkap en kofferbak met spoiler waren van carbon. :thumb
Voor de motor had hij een turbo pakket gekocht bij Albert tuning wat volgens mij niet meer bestaat. Albert tuning kocht in die jaren nieuw Mercedessen en BMWs en bouwde hem tot turbo en verkocht ze. volgens mij kostte die turbo pakket compleet zo'n 26000 Duitse mark.
Hij had alle papieren wat gedaan was aan de auto, en dat was heel veel :shock:

.
Toen we de Mercedes 190 invoerden stond er ook maar alleen Mercedes op de kenteken.
Laten we hopen dat ze bij de RDW het op Manta gaan zetten.
Jo1 ==> ja de originele stat er nog in. :thumb
pierrekrik ==> Gaaf!! die kende ik nog niet.
steefopel ==> paar maanden terug had je gevraagd welke bak ik heb.
foto's Day 60:
Ik had een hele mooie set remklauwen met schijven nog liggen van een Infinity G37 coupe.
Nieuwe gaten laten zetten in de remschijven. Nu moet ik nog een adapters maken om de klauwen te verzetten.
Dus ik was er aan begonnen en zag dat hier best wel wat tijd in gaat zitten :???: , dus wacht ik effe hiermee
remmen, wordt vervolgd
foto's Day 61:
foto's Day 62:
brandstofpomp upgraded met Walbro 255
foto's Day 63:
foto's Day 64: