• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A 1.6 naar 2.0 Turbo 4x4

BA NGE LIJK !!! :wors

Professioneel werk! Knap, mooi, schoon, er zijn geen woorden voor, :wub

maar...je zal je pk's kunnen gebruiken om dat gevaarte vooruit te krijgen...

dan zeg ik gewoon 2 dikke duimen omhoog !!!!! en nog meer respect voor al het werk zo uit het losse handje ... echt heel knap !!!!!!

Puik werk!

Blijft het foam in de bodykit zitten of is het straks enkel poly?

Ik mis alleen bij de achterbumper iets tussen de dempers, het is mij net iets te veel opening zo.

Respect voor het werk daar (Y)

Of de bodykit nu wel of niet je smaak is. Ik heb echt respect voor al t werk wat je erin steekt. En idd het tempo wat je erin houd! Dikke duim omhoog van mij ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat!

Per toeval dit project gezien, maar man-O-man, dit moet wel een van de gaafste dingen zijn die ik op het net heb gezien king:

RESTECP zoals Ali G dat zou zeggen! Gewoon hoppa, zagen hier zagen daar, dit en dat overzetten, o past niet, hoppa zaag erin en lassen maar. Geen probleem wordt uit de weg gegaan maar met meerdere handen aangepakt!

Hallo All,

Is weer een paar maanden geleden But I´m Back :D .

een kleine update

Fearless==> Wat we nu maken is het voorbeeld, dan wordt er een mal gemaakt, dan de bumper.

louwe 16 klepper==> Klopt hij komt iets hoger dan originele hoogte en heeft inderdaad te maken met het onderstel.

kadett4x4==> Wordt nog gedaan wanneer de achterbumper klaar is ;)

Duurt==> Die kon ik nog niet, ook een vette project.

Day 159:

2de laag aangebracht.

Grotefoto-WHKO3E3K.jpg

Day 160:

That's me :)

Grotefoto-J4NX6JSG.jpg

Grotefoto-3OAYERTX.jpg

Day 161:

Grotefoto-XOQSHI8X.jpg

Grotefoto-V3UCCQAG.jpg

Grotefoto-XK4VKBCT.jpg

Day 162:

Grotefoto-UH8YFIXF.jpg

Grotefoto-LMZHLMK8.jpg

Grotefoto-C8S7EYOW.jpg

Grotefoto-AMZ66GTN.jpg

Day 163:

Grotefoto-ASHXLFKF.jpg

Grotefoto-VUSG6HXZ.jpg

Grotefoto-E6ZDAUWI.jpg

Grotefoto-FFV4NCIR.jpg

Day 164:

Grotefoto-OEHKRVYO.jpg

Grotefoto-FEX4KHUS.jpg

Grotefoto-DKJINCYE.jpg

Blij dat je er weer bent. En voortaan eerder updates. Echt een topproject om te volgen :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup

Respect!

Vooral voor het technisch aspect!

Ik had persoonlijk meer van de originele lijnen van de manta behouden, maar het is niet mijn auto ;)

Ik vind het wel knap dat je het geduld kan opbrengen om de bodykit zelf te ontwerpen en uit eigen hand te maken.

Terug
Naar boven