• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A project # Te koop...

in veghel hebben wij de goudkleurige gekocht deze zomer stond al 10 jaar in een schuur samen met een rode deze was voor de onderdelen

origineel gepost door Black Magic

in veghel hebben wij de goudkleurige gekocht deze zomer stond al 10 jaar in een schuur samen met een rode deze was voor de onderdelen

oke, kun je me vertellen waar je die gehaald hebt? En was dat een manta A toch?

misschien weet ik wel wie

ja waren twee atjes

hadden een spuiterij en deden iets als timmerman ofzo was op een industrieterrein stonden wat huizen

een goud kleurige en een rode

naam van hun weet ik zo niet meer

origineel gepost door Black Magic

nou eigenlijk een in geode handen de ander is al weg naar het oude ijzer na er de nodige dingen van te hebben verwijderd

Is niet jou auto Pascal maar van je meisje :P

En Peerke zie topic van zijn vriendin.

De auto wordt roze :P :jerry:angel

En topic getoonde gesloopte manta's zie je de rode ook weer terug komen :cry

ja op de kop wel, tot het stuk waar de 2 laatste buizen samen komen. Daar kom je in de knoei met de uhm.. (sorry weet het ff niet meer hoe het heet) Maar je moet daar iig een boogje in lassen zodat hij er BOVEN door gaat. Ik ga dit allemaal met foto's vastleggen als ik zo ver ben.

Dan zie je het, kameraad van me heeft heto ok bij 2 auto's (manta A's) van hem

he mantaei dacht dat even verderop ook stond hebben wij een manta gekocht:P

en hij wordt echt niet rose maar verder blijft het een verassing

en wil mijn vriendin er niets verder over kwijt vindt ze niet leuk dat men al weet voordat de auto klaar is hoe ie wordt

en denk dat ze daar wel gelijk in heeft

hmm, zal wel eens kijken of ik eerder wat foto's kan maken. Voordat ik aan de mijne begin.

Project heeft eventjes stil gelegen omdat ik tijdje werkloos ben geweest en dus ook geen inkomen had:o

Ik begin nu weer beetje ruimte te krijge, dus kan weer dingen gaan ondernemen zoals schuurpapier kopen etc:agent:P

heb ondertussen mijn carterpan ook :), nu nog ff het blok aanpassen daarin.

de rode staat in het manta gedeelte onder sloop manta's

en de gouden ken je wel maar daar staat ook in het manta gedeelte op de 8e pagina bijna onderaan nieuwe aanwinst

van forum naam faith

VANWEGE AANKOOP KOMPLETE 2.0E , word e 2.4 Alsnog verkocht

hier is een link klikkie doen]

Voor diegene die interesse hebben, het staat eerst op het opel-forum om de mensen hier een betere kans te geven

Zo hoogstwaarschijnlijk is de 2.4 al verkocht aan een mede forum lid hier! hoop dat het blokje netjes behandeld:P. Ik kan deze week ook weer verder gaan aan de manta, heeft een tijdje stil gestaan omdat we eerst de E-kadett cabrio van me pa gerestaureerd hebben voor zijn 50ste verjaardag!:):):)

Nu is die klaar met een geweldig resultaat! Foto's volgen nog.

Binnenkort ga ik de 2.0E ophalen die dus helemaal kompleet is. Blok demonteren, en helemaal opnieuw spuiten en opbouwen. Dan ondertussen de motorruimte in orde maken voor de kleur:D

Vanaf nu word het allemaal wat leuker mensen!

heej peerke jij komt uit veghel???

ik ook! heb wel zin om een keertje te komen blieken! neem ik ook een a tje mee goed?

heb evt wel interrese in de bak

origineel gepost door asconiakkefietje

heej peerke jij komt uit veghel???

ik ook! heb wel zin om een keertje te komen blieken! neem ik ook een a tje mee goed?

heb evt wel interrese in de bak

Jeps!!! Ofja kerk dorpje eerde, dus dat is lekker in de buurt.

Neem maar keer contact met me op. spreken we iets af.:thumbup

Ha die kermit,

Yes ik heb een Groene A manta in originele staat, Ben 3e eigeneer en de auto heeft er nu een 64.000 op de teller staan. En die is nog niet rond geweest! :)

Zelfs met naamplaatje van eerste eigenaar haha!

Zal kijken wanneer ik foto kan maken, maar heb hetn u ff takke druk met school.

Zo het is weer een hele tijd dat ik iets van me heb laten horen in dit topc:hmmz

Toch maar eens verandering in brengen:vertag

Ben nog steeds bezig met de manta, heb een goeie vakantie gehad en er de laatste 2 dagen flink tegen aan gegaan met me pa!

De 2 erg slechte flanken zijn nu voor 90% strak, deze gaan we nog een beetje verder strak maken en dan laten we de rest over aan de spuiter. De motorkap onderkant was roestig, deze hebben we ontroest en samen met de flanken in de grondlak gezet. die roest dus ook niet meer:agent

Met de motor ben ik aan de gang gegaan, deze is zwart gespoten.

De GTE Kleppendeksel laten stralen, alleen was dit niet zo'n succes... deze is een gate kaas geworden en vraag me af of ik die nog mooi krijg:puke. Maar dat zien we aanstaande week wel.

Goed voor nu even een aantal plaatjes bij het praatje.

IMAGE_143.jpg

IMAGE_144.jpg

IMAGE_145.jpg

IMAGE_146.jpg

IMAGE_147.jpg

IMAGE_149.jpg

IMAGE_148.jpg

IMAGE_151.jpg

IMAGE_152.jpg

IMAGE_154.jpg

IMAGE_155.jpg

IMAGE_156.jpg

t ziet dr mooi uit al1 LA is ie niet strak, dr zit een deukje boven de rand. teminste as ik t goed zie!

rest ziet dr mooi uit!

Terug
Naar boven