origineel gepost door peerke1987
origineel gepost door mantafraek
Je hebt wel een goede basis om te beginnen met ik zeggen,geen laswerk!!!
Scheelt een hoop extra werk hè.
In welke kleur gaat de manta komen?
Veel suc6 met je project!!
Groeten G.
Hmz dacht toch zeker dat ik hier op gereageerd had:hmmz

.. Maar deze kleur gaatie worden
Weer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maar er is ondertussen weer wat gebeurt!. Grote stap in de goede richting want zaterdag gaat de manta zijn nieuwe warme plaatsje krijgen!:wub
Allereerst, de motor .... zo kocht ik mijn C24NE
En zo hangt hij in de rode motor bok:thumbup Werkt echt gigantisch lekker dit. Motorbok vastgemaakt aan het blok zodat alles in princiepe eraf kan tot het onderblok.
Na veel schrobben en doen...
Zoek de verschillen!!:jerry:jerry:jerry
nog wat meer pics,
Hier is de waterpomp + viscovin eraf... Visco vin is er rechts om af gegaan... Maar deze bleek dus links te zijn:hmmz. En had al zo'n idee dat ik ergens links had gelezen...Goed de waterpomp was toch niet alles meer, dus deze komt er nieuw op. De vin wil ik niet gebruiken, deze word electronisch
Nu is het even wachten op een andere carterpan. Maat van me heeft er nog eentje liggen + het olie pijl gebeuren, dit moest ook aangepast worden. Zodra deze carterpan binnen is word hij gemonteerd en daarna word het blok gespoten.
Nog eventjes iets moeten lassen aan de auto, linker gordelbevestiging was doorgerot.
Voor:
En na:
Ondertussen
Auto eindelijk in de epoxy gespoten, Hierna de auto klaar gemaakt voor de bodyschutz en streik-kit.
Auto gedeeltelijk afgeplakt om zo min mogelijk bodyschutz te krijgen op de carroserie:
Streik-kit
Zo, de volgende morgen stond de manta in de bodyschutz
FF versjouwen

Plakband+papier eraf gehaald Resultaat::thumbup
Thats it folks!king:
-Peter
die kleur lijkt er op succes met je project
:hmmz :hmmz