• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A restauratie: laatste loodjes

zoals belooft de foto's

in de afgelopen weken hebben we de versnellingsbak op het motorblok gepast en gelukkig hij paste, hiervoor hebben we wel wat bouten moeten halen zodra we deze hadden hebben we het blok met de bak verbonden, ook hebben we het stuur erin gezet en de hoofdremcilinder samen met de kachelbak en ruitenwissermotor. Afgelopen weekend was het dan eindelijk zover het was een heel gesjouw maar we hebben de achteras eronder gekregen.

tot de volgende Update

Groeten KEvin

Zijn maar weinig Manta's die zo van bijna nix weer tot leven worden gewekt.

Nu de puntjes op de I-i zetten.

Daar zit mischien nog wel het meeste werk in.

Maar eerlijk als je dit tot een goed eind resultaat weet te brengen.

Knap hoor,meer dan knap Kevin.

Je moet er ook maar de mogelijkheid voor bewerkstelligen.

Nu vol houden,komt deze opel manta weer op de weg.

Dikke duim omhoog voor dit proiect

@manta73 wrote:Zijn maar weinig Manta's die zo van bijna nix weer tot leven worden gewekt.

Leuk om te horen. maar de grootste eer gaat naar ons pa. die heeft het meeste werk verzet.

Zijn maar weinig Manta's die zo van bijna nix weer tot leven worden gewekt.

@manta73 wrote:Zijn maar weinig Manta's die zo van bijna nix weer tot leven worden gewekt.

Leuk om te horen. maar de grootste eer gaat naar ons pa. die heeft het meeste werk verzet.

schiet mooi op maar zou je mij ook kunnen vertellen waar je die verlagingsveren weg hebt zoek nl nog een setje voor mijn manta

schiet mooi op maar zou je mij ook kunnen vertellen waar je die verlagingsveren weg hebt zoek nl nog een setje voor mijn manta

bij stroeve heb ik ze ook bestelt maar wacht er inmiddels al 10 weken op en als ik bel dan komen ze volgende week binnen dus heb er niet veel vertrouwen meer in dat ze nog aankomen

niet dat ik stroeve onderuit wil halen want mijn groep n uitlaat en gele konies zijn netjes optijd gelevert

bij stroeve heb ik ze ook bestelt maar wacht er inmiddels al 10 weken op en als ik bel dan komen ze volgende week binnen dus heb er niet veel vertrouwen meer in dat ze nog aankomen

ohh zelf heb ik dus nog nooit iets besteld bij Stroeve, dus heb helemaal geen ervaring met hun service.

Afgelopen week weer veel gedaan.

Helaas is afgelopen week de motorkap op de grond gestuiterd deze stond bijna strak, dus weer opnieuw begonnen gelukkig stond hij gisteren alweer strak.

ook de achteras is bevestigd en het laatste laswerk is gedaan aan de achterkant ook dit is gelijk strak gezet.

Donderdag avond eventjes op en neer gereden naar Voorhout om hier 4 velgen op te halen.

groeten Kevin

niet dat ik stroeve onderuit wil halen want mijn groep n uitlaat en gele konies zijn netjes optijd gelevert

Terug
Naar boven