• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A restauratie: laatste loodjes

ohh zelf heb ik dus nog nooit iets besteld bij Stroeve, dus heb helemaal geen ervaring met hun service.

Afgelopen week weer veel gedaan.

Helaas is afgelopen week de motorkap op de grond gestuiterd deze stond bijna strak, dus weer opnieuw begonnen gelukkig stond hij gisteren alweer strak.

ook de achteras is bevestigd en het laatste laswerk is gedaan aan de achterkant ook dit is gelijk strak gezet.

Donderdag avond eventjes op en neer gereden naar Voorhout om hier 4 velgen op te halen.

groeten Kevin

goeie keuze velgen :thumb

maaruh laat je het skaydak zitten ??? ik zou het verwijderen er zit altijd roest onder en je hebt nu de kans het te verwijderen en het mee in de kleur spuiten

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:ATS cup velgen altijd mooi :thumb

Maar waarom geen nieuwe? zo duur zijn ze niet ;)

ik zou ze best nieuw willen kopen maar heb niet 123 €700 in mijn portomonnee zitten, of weet jij een plek waar ze geld boompjes verkopen ;)

goeie keuze velgen :thumb

maaruh laat je het skaydak zitten ??? ik zou het verwijderen er zit altijd roest onder en je hebt nu de kans het te verwijderen en het mee in de kleur spuiten

@Kermitkiller wrote:goeie keuze velgen :thumb

voor zover wij kunnen horen en voelen is het dak onder het skay nog kneiterhard en alleen wat roest vorm achter de roostertjes, voorderest is het skaydak nog netjes straks een keer oppoetsen met leerwax en het is zo goed als nieuw

zozo zijn we weer afgelopen week weer een dag hard gewerkt aan de Manta, het begint nu echt op een auto te lijken. afgelopen maandag morgen eerst een karretje met wieltjes gemaakt waar we de voortrein op konden zetten en vervolgens de bak+motor op konden bevestigen en vervolgens in een keer onder de auto konden rijden en bevestigen. het was een heel gepuzzel om de auto goed te laten zakken maar het is gelukt. deze foto's zeggen genoeg denk ik.

helaas paste de bak niet in de originele bevesteging dus deze zullen we nog pas moeten maken

Groeten,

Kevin van Trijp

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:ATS cup velgen altijd mooi :thumb

Maar waarom geen nieuwe? zo duur zijn ze niet ;)

ik zou ze best nieuw willen kopen maar heb niet 123 €700 in mijn portomonnee zitten, of weet jij een plek waar ze geld boompjes verkopen ;)

@Kermitkiller wrote:goeie keuze velgen :thumb

voor zover wij kunnen horen en voelen is het dak onder het skay nog kneiterhard en alleen wat roest vorm achter de roostertjes, voorderest is het skaydak nog netjes straks een keer oppoetsen met leerwax en het is zo goed als nieuw

zozo zijn we weer afgelopen week weer een dag hard gewerkt aan de Manta, het begint nu echt op een auto te lijken. afgelopen maandag morgen eerst een karretje met wieltjes gemaakt waar we de voortrein op konden zetten en vervolgens de bak+motor op konden bevestigen en vervolgens in een keer onder de auto konden rijden en bevestigen. het was een heel gepuzzel om de auto goed te laten zakken maar het is gelukt. deze foto's zeggen genoeg denk ik.

helaas paste de bak niet in de originele bevesteging dus deze zullen we nog pas moeten maken

Groeten,

Kevin van Trijp

vandaag mooi een vrije dag dus toch nog iets aan de manta kunnen doen vandaag de onderkant van de motorkap en binnenkant kofferruimte gespoten in de bodyshutz.

en de beugel voor de LPG tank in de Hammerite gezet dus morgen kan de andere kant

Afgelopen week weer veel gedaan aan de Manta binnenzijde van de kofferbak in kleur gespoten en ook de onderzijde van de motorkap. ook hebben we de kabelboom door de dorpel getrokken en naar het motorruim wat een ... werk is dat zeg. uiteindelijk ook maar even de radio provisorisch getest.

En toen was het tijd voor

Terug
Naar boven