@H-400 wrote:Hey Cruez! Knap te zien dat je Manta zowat klaar is.
Om die pezen d'r in te krijgen is er normaal een tool voor, maar met een schroevendraaier en wat voorzichtigheid gaat't ook.
Je stootstrips zitten normaal op die pinnetjes met zo'n rond vlakje hé? Als je nu roestvrije vijsjes neemt en het kopje eventueel met een rondelletje in je
strip monteerd en zo het draadeindje aan de binnenkant van je gardebou vast vijst?? (moet je wel gaatjes boren...)
Volgens mij gaan je koplampsproeiers tesamen met je ruitensproeiers, ik had ze origineel ook, maar er is geen extra schakelaar. De bedrading en relais ligt nog
in m'n binnengardebou tesamen met het elektrisch waterklepje. Het reservoir is veel groter en vierkantig van vorm,met een andere montagebeugel.
Morgen moet ik op m'n garagezolder rommelen, ik dacht nog een achterste tapijt te hebben.
Grtjs!!
Hey H-400. Ja theeft lang geduurd, de manta stond van vorig jaar augustus tot nu bij de spuiter. Ik had misschien teveel nadruk gelegd dat er geen haast bij was... :shock:
Ben wel tevreden met het resultaat. Die sproeiers ga ik toch niet monteren denk ik. Ik vermoed dat je ook een andere chrome strip nodig hebt onder de lampen, en de sproeikopjes en leidingen heb ik ook al niet...
Tgog die gaatjes boren, zie ik echt niet zitten. Om dan die geboorde gaatjes te gaan behandelen tegen roest. Iemand anders had het ook al voorgesteld, maar zelfs voor het spuiten was ik er geen voorstander van...
zag ook zulke pezen op ebay, zou dat iets zijn?
en bij cope zie ik de hoekjes staan enkel voor achteraan, zijn die dan anders dan die vooraan?
mvg