• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta bij the opposites

origineel gepost door Stender

Valt me wel op dat ook veel jongeren kijken als ik rondrijd. Maar of dat nou aan deze serie ligt :P

Mag er graag naar kijken.

ja de serie is geloof ik behoorlijk populair onder de jeugd.

heb sinds het nieuwe seizoen al aantal keer reacties gehad van gasten zoals

"hee kijk daar heb je die auto van new kids on the block" en dan massaal wijzen enzo.

ook al paar keer tijdens het rijden door de drukke binnenstad dat er dingen als "new kids on the block jongeuh!!!" geroepen werd :P

zolang er maar geen gasten op mn motorkap gaat zitten hangen om ff stoere fotos te maken vind ik het allemaal best...

in dat dorp maaskantje waar de serie is opgenomen word die gekkigheid al een beetje irritant, plaatsnaamborden die gejat worden en allemaal gasten die bij alle bekende plekken uit de serie zoals die snackbar een beetje stoer poseren voor fotos...

wederom wel een lekkere track van ze,

ben alleen geen fan van gers & sef, maar verder wel aardig!

leuke clip ook :thumbup

wederom wel een lekkere track van ze,

ben alleen geen fan van gers & sef, maar verder wel aardig!

leuke clip ook :thumbup

vind het wel een dik nummertje

en alles met de manta is cool :agent en wat betreft het image tja ik hou er wel van dat mensen een vooroordeel hebben hahaha :jerry

vind het wel een dik nummertje

en alles met de manta is cool :agent en wat betreft het image tja ik hou er wel van dat mensen een vooroordeel hebben hahaha :jerry

new kids rule :jerry

vette clip hoor

misschien een idee om een manta treffen te houden in maaskantje met die gasten erbij :thumbup :D

new kids rule :jerry

vette clip hoor

misschien een idee om een manta treffen te houden in maaskantje met die gasten erbij :thumbup :D

Haha daar ben ik zeker bij!!!

Coole clip, strak nummer en het manta image... iedereen gaat nog steeds opzij als ik op de linker rijstrook kom aanrijden dus ook dat zit wel goedking:

Haha daar ben ik zeker bij!!!

Coole clip, strak nummer en het manta image... iedereen gaat nog steeds opzij als ik op de linker rijstrook kom aanrijden dus ook dat zit wel goedking:

origineel gepost door Fearless

De making of :P:P

vanaf 3.15 kijke voor de manta....en startkabels :P:P

i know:thumbdown ze waren hele tijd met groot licht aan draaien maar hadden de motor niet aan. had ze nog gewaarschuwd ;)

maar was leuk keer bij de set bij zijn

Terug
Naar boven