• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta c20let

Ik heb weer wat kleinigheidjes op de plank liggen!

Verwacht nog een kleppendeksel, RVS koelvloeistofleiding en een Fast-Lane inspuit gallerij.

30ua4o9.jpg

2gy2azb.jpg

Mijn oog is tevens gevallen op een EMU (Ecumaster) Stand alone management. In overleg met JT performance wordt dit systeem straks passend gemaakt op mijn Manta kabelboom en de Calibra kabelboom van de C20let. Ik ga er zelf niet mee lopen vechten gezien het dagelijkse kost is voor deze heren.

Tot die tijd heb ik nog heel wat te knutselen aan zowel de motor als de carosserie!

Ik verwacht op korte termijn de sleutel van mijn nieuwe loods, en na dat deze ingericht is ga ik daar verder aan de carosserie. (Volvo 4 link achteras er onder bouwen, alles door lassen, voorterrein verstevigen etc)

Tevens een heel andere vraag,

Waar kan ik nog witte knipperlichtglaasjes voor een GSI bumper vinden die passen zonder problemen? Dus geen Suzuki Alto glaasjes enzo.

Tevens een heel andere vraag,

Waar kan ik nog witte knipperlichtglaasjes voor een GSI bumper vinden die passen zonder problemen? Dus geen Suzuki Alto glaasjes enzo.

Beste Mensen,

Afbeeldingen uit dit topic worden gebruikt in een slappe poging om mij op te lichten.

Ik heb in Belgie op enkele sites een "gezocht" advertentie staan, en ene jvdnagel95@gmail.com uit "groningen" biedt in volle 1995-style zijn koopwaar aan, je kent het wel, helft op voorhand betalen, verzending mogelijk, blabla.

Een "Google-images" search bracht me in dit Topic, en ik nam contact op met de eigenaar-poster van de beelden Emiel, die mijn vermoeden bevestigde niets met het aanbod en emailadres te maken te hebben, en de onderdelen nog steeds gewoon op zijn auto heeft.

Ik speel nog wat verder met de scammer, probeer zijn rekeningnummer en of adres nog wat te ontfutselen, maar ben er verder niets mee van plan.

In een vlaag van tijdelijke zinsverbijstering dacht ik er even aan een melding te doen bij het ministerie, politie, bank, meldpunt etc, maar dat was gelukkig snel voorbij.

Hopelijk heeft iemand er iets aan.

Grts.

Beste Mensen,

Afbeeldingen uit dit topic worden gebruikt in een slappe poging om mij op te lichten.

Ik heb in Belgie op enkele sites een "gezocht" advertentie staan, en ene jvdnagel95@gmail.com uit "groningen" biedt in volle 1995-style zijn koopwaar aan, je kent het wel, helft op voorhand betalen, verzending mogelijk, blabla.

Een "Google-images" search bracht me in dit Topic, en ik nam contact op met de eigenaar-poster van de beelden Emiel, die mijn vermoeden bevestigde niets met het aanbod en emailadres te maken te hebben, en de onderdelen nog steeds gewoon op zijn auto heeft.

Ik speel nog wat verder met de scammer, probeer zijn rekeningnummer en of adres nog wat te ontfutselen, maar ben er verder niets mee van plan.

In een vlaag van tijdelijke zinsverbijstering dacht ik er even aan een melding te doen bij het ministerie, politie, bank, meldpunt etc, maar dat was gelukkig snel voorbij.

Hopelijk heeft iemand er iets aan.

Grts.

Ah, ik zie dat je het zelf al gepost hebt Steven, bedankt!

En tevens bedankt voor het contact zoeken met mij, zodat ik hier ook weet van heb.

Nogmaals mensen, als iemand jullie deze delen aanbied via verkoopsites, ga er niet op in!

Alles wat afgebeeld staat op de foto's in mijn topic ligt hier achter slot en grendel in de garage, en is niet te koop!!

Ik heb hier verder ook niets mee van doen, maar wordt als het ware wel als oplichter weg gezet gezien mijn afbeeldingen gebruikt worden.

Groet Emiel

Ah, ik zie dat je het zelf al gepost hebt Steven, bedankt!

En tevens bedankt voor het contact zoeken met mij, zodat ik hier ook weet van heb.

Nogmaals mensen, als iemand jullie deze delen aanbied via verkoopsites, ga er niet op in!

Alles wat afgebeeld staat op de foto's in mijn topic ligt hier achter slot en grendel in de garage, en is niet te koop!!

Ik heb hier verder ook niets mee van doen, maar wordt als het ware wel als oplichter weg gezet gezien mijn afbeeldingen gebruikt worden.

Groet Emiel

Terug
Naar boven