• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta c20let

Vandaag een manta er bij gekocht, voor onderdelen.

Betreft een 1.8s, waar ik nog het e.e.a af kan schroeven wat ik zelf nodig heb.

Oa. peilstokhouder en bellhouse van de 4bak had ik nog niet.

Was van plan om van de 240 gebruik te gaan maken, maar nu ik dit straks in de schappen heb liggen denk ik maar gelijk voor een 265 te gaan. (Lijkt me ook wel zo verstandig met een fase 3 setup..)

Tot zover :thumb

Vandaag een manta er bij gekocht, voor onderdelen.

Betreft een 1.8s, waar ik nog het e.e.a af kan schroeven wat ik zelf nodig heb.

Oa. peilstokhouder en bellhouse van de 4bak had ik nog niet.

Was van plan om van de 240 gebruik te gaan maken, maar nu ik dit straks in de schappen heb liggen denk ik maar gelijk voor een 265 te gaan. (Lijkt me ook wel zo verstandig met een fase 3 setup..)

Tot zover :thumb

Doe me ff een prive bericht Louwe!

Heb bij Romijn ook al een 265 te koop zien staan (welliswaar zonder bellhouse, maar die heb ik zelf..)

Tis voor nu nog geen prioriteit, maar hij zal je ook vast niet in de weg liggen als hij er al zo lang ligt :D

Doe me ff een prive bericht Louwe!

Heb bij Romijn ook al een 265 te koop zien staan (welliswaar zonder bellhouse, maar die heb ik zelf..)

Tis voor nu nog geen prioriteit, maar hij zal je ook vast niet in de weg liggen als hij er al zo lang ligt :D

Stomme vraag misschien maar ik neem aan dat jij die antraciete gt heb gekocht zonder verlichting en bumpers, die stootlijsten op dd zijkant zijn die geplakt of met klemmetjes?

Ik heb interesse in een gt maar daar zitten ook die lelijke lijsten op, geplakt is niet zo'n punt maar anders word mijn interesse ineens een stuk minder.

Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten Paul

Stomme vraag misschien maar ik neem aan dat jij die antraciete gt heb gekocht zonder verlichting en bumpers, die stootlijsten op dd zijkant zijn die geplakt of met klemmetjes?

Ik heb interesse in een gt maar daar zitten ook die lelijke lijsten op, geplakt is niet zo'n punt maar anders word mijn interesse ineens een stuk minder.

Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten Paul

Ga ik vanavond gelijk voor kijken Paul.

ik durf het je zo even niet te zeggen.

gaat inderdaad om de anteraciete gt zonder bumpers en verlichting.

Ga ik vanavond gelijk voor kijken Paul.

ik durf het je zo even niet te zeggen.

gaat inderdaad om de anteraciete gt zonder bumpers en verlichting.

Terug
Naar boven