• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta enquete

wfvdijk

Post weinig
Hallo,

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie de manta rijder is. Daarom heb ik op internet een enquete in elkaar gezet met wat vragen over de manta rijder is en zijn manta. Ik doe niets commercieel met deze gegevens en doe dit ook niet in opdracht van iemand (ik vraag ook niet je naam of emaildres). Ik zou het leuk vinden als je 5 minuutjes tijd hebt deze enquete in te vullen. De resultaten zal ik na verloop van tijd publiceren, zodat iedereen de gegevens kan inzien.

De enquete is te vinden op http://www.onderzoekdoen.nl/onderzoek.php?f=11369

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, of zelf nog een vraag bedenken voor de enquete: ik hoor het graag!

Alvast bedankt! :wors

Klopt, de enquete is bedoeld voor 1 manta. Het zou anders wat complex worden en dat ondersteunt deze gratis enquete niet.

Daily manta zou ik dan ook nemen (ik heb er maar een :( )

Klopt, de enquete is bedoeld voor 1 manta. Het zou anders wat complex worden en dat ondersteunt deze gratis enquete niet.

Daily manta zou ik dan ook nemen (ik heb er maar een :( )

heb hem ook ingevuld.

Enige wat iets minder is aan het onderzoek is dat er weinig over een project wordt gevraagd.

Vond het af en toe wat lastig oordelen, omdat ik tot nu toe nog niet met de manta gereden heb, maar er tot nu toe alleen nog maar aan gewerkt heb ;) Maar verder heel leuk idee :thumb

heb hem ook ingevuld.

Enige wat iets minder is aan het onderzoek is dat er weinig over een project wordt gevraagd.

Vond het af en toe wat lastig oordelen, omdat ik tot nu toe nog niet met de manta gereden heb, maar er tot nu toe alleen nog maar aan gewerkt heb ;) Maar verder heel leuk idee :thumb

Ik heb de enquete ook gemaakt.

Vond hem wel leuk om te maken alleen lastig beslissen af en toe.

wel leuk dat zoiets word opgezet!!

mvg

Terug
Naar boven