• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta enquete

Waarom niet een wat bredere enquete?

Bijvoorbeeld over Opel Coupé's? Van Kadett, Manta, GT, Calibra t/m Astra Coupé?

Je kunt hier niet eens invullen dat je geen manta hebt ;) terwijl ik toch regelmatig Manta-gerelateerde evenementen bezoek.

En dan kunnen trouwens de Tigra en misschien zelfs de Speedster en de nieuwe GT onder de "Coupé's" vallen, lijkt me wel interessant.

En dan kunnen trouwens de Tigra en misschien zelfs de Speedster en de nieuwe GT onder de "Coupé's" vallen, lijkt me wel interessant.

Om alvast een resultaat te laten zien:

Op de vraag "Welke acties heb je aan je manta verricht?" zijn dit de resultaten tot nu toe:

answer aantal

sport uitlaat 31

interieur 30

motor (-onderdelen) vervangen 30

remmen 29

velgen 29

verlaagd 28

incidentele roestplekken aangepakt 28

ophanging 25

versnellingsbak 24

auto is geheel gestript en overgespoten 21

achteras 20

irmscher koplampen 20

400 uitbouw 7

bodykit 6

van b1 naar b2 look 5

:hmmz

Om alvast een resultaat te laten zien:

Op de vraag "Welke acties heb je aan je manta verricht?" zijn dit de resultaten tot nu toe:

answer aantal

sport uitlaat 31

interieur 30

motor (-onderdelen) vervangen 30

remmen 29

velgen 29

verlaagd 28

incidentele roestplekken aangepakt 28

ophanging 25

versnellingsbak 24

auto is geheel gestript en overgespoten 21

achteras 20

irmscher koplampen 20

400 uitbouw 7

bodykit 6

van b1 naar b2 look 5

:hmmz

Ik heb hem net ook ingevuld. Leuk idee!

De laatste vraag kon ik niet beantwoorden, want ik gebruik geen ruimte voor het sleutelen.

Moet dat helaas buiten op het parkeervak van de straat doen. Ik heb mijn waterpomp vervangen in de regen met een gele parasol boven me :D

Toen waaide de parasol om en moest ik hem met mijn zwarte handen optillen, nou is ie niet meer zo mooi geel...

Ik heb hem net ook ingevuld. Leuk idee!

De laatste vraag kon ik niet beantwoorden, want ik gebruik geen ruimte voor het sleutelen.

Moet dat helaas buiten op het parkeervak van de straat doen. Ik heb mijn waterpomp vervangen in de regen met een gele parasol boven me :D

Toen waaide de parasol om en moest ik hem met mijn zwarte handen optillen, nou is ie niet meer zo mooi geel...

@Dolmans wrote:Ik heb hem net ook ingevuld. Leuk idee!

Zwart met geel was de vroegere oorlogskleuren van Opel. ;)

Zwart met geel was de vroegere oorlogskleuren van Opel. ;)

haha, leuk verhaal (had al e.e.a. gezien in het mantablad; het resultaat mag er wezen! :wub :wub )

Ik zal de optie "ik sleutel in de buitenlucht" toevoegen.

Kom je nog naar Zennewijnen? (dan hoef ik mijn manta niet op te geven voor het concours, kansloos :wors )

haha, leuk verhaal (had al e.e.a. gezien in het mantablad; het resultaat mag er wezen! :wub :wub )

Ik zal de optie "ik sleutel in de buitenlucht" toevoegen.

Kom je nog naar Zennewijnen? (dan hoef ik mijn manta niet op te geven voor het concours, kansloos :wors )

Terug
Naar boven