• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta foto gejat

Wat een goedkope lamstralen daar zeg. Al hadden ze de auto maar wat onherkenbaar gemaakt, of gewoon een B-Manta genomen, of de echte New Kids. Dat verschil ziet een kind nog...

Maar goed, helaas kun je hier weinig anders mee dan het klachtenformulier invullen

Wat een goedkope lamstralen daar zeg. Al hadden ze de auto maar wat onherkenbaar gemaakt, of gewoon een B-Manta genomen, of de echte New Kids. Dat verschil ziet een kind nog...

Maar goed, helaas kun je hier weinig anders mee dan het klachtenformulier invullen

gewoon een rekening sturen voor een paar 100 euro, de copyright van deze foto behoort wel degelijk aan de maker toe, en mag niet zo maar worden gebruikt.

gewoon een rekening sturen voor een paar 100 euro, de copyright van deze foto behoort wel degelijk aan de maker toe, en mag niet zo maar worden gebruikt.

Mooie manta.

Die velgen maken dat het super gelikt uitziet.

Die gele A van mij is ook wel is op marktplaats gezet.

Iemand zocht een kleurnummer (411) en had daar als voorbeeld een foto van mijn manta voor gebruikt.

Vond het niet zo erg.

Alleen wel apart als je in eens je eigen manta ziet op marktplaats terweil je zelf van nx weet

Mooie manta.

Die velgen maken dat het super gelikt uitziet.

Die gele A van mij is ook wel is op marktplaats gezet.

Iemand zocht een kleurnummer (411) en had daar als voorbeeld een foto van mijn manta voor gebruikt.

Vond het niet zo erg.

Alleen wel apart als je in eens je eigen manta ziet op marktplaats terweil je zelf van nx weet

Ik wil het net aan een collega laten zien............

Wat denk je..............

Is de foto uit de flyer geknipt !!!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Nou heb ik er geen afdruk van :cry :cry :cry

Het is ook NOOIT goed:P

Ik wil het net aan een collega laten zien............

Wat denk je..............

Is de foto uit de flyer geknipt !!!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Nou heb ik er geen afdruk van :cry :cry :cry

Het is ook NOOIT goed:P

Tik maar eens kadett city in op google, an dan afbeeldingen, 10e foto is de mijne, en ik ben hem op diverse sites alweer tegengekomen. Wss zal die van jou ook wel hoog in google staan, zoeken ze een mooie foto van een groene manta, de eerste die ze tegen komen en van goede kwaliteit is, is dan net de jouw en die pakken ze dan.

Maar ehh muntjes 85 cent?? Kost het bier zeker 3 muntjes ofzo....:hmmz

Tik maar eens kadett city in op google, an dan afbeeldingen, 10e foto is de mijne, en ik ben hem op diverse sites alweer tegengekomen. Wss zal die van jou ook wel hoog in google staan, zoeken ze een mooie foto van een groene manta, de eerste die ze tegen komen en van goede kwaliteit is, is dan net de jouw en die pakken ze dan.

Maar ehh muntjes 85 cent?? Kost het bier zeker 3 muntjes ofzo....:hmmz

NewKids-Ban.jpg

geen probleem hoor Stefan roggel het wel ff voor je ;)

Ik ga er vaak opstap zijn niet de snugersten daar maar gebruik dan een B manta..

maar ik zou dus even kijken wat er dit weekend zou zijn zag ik daar iets bekends staan dacht he die is van stefan

Ik ga er vaak opstap zijn niet de snugersten daar maar gebruik dan een B manta..

maar ik zou dus even kijken wat er dit weekend zou zijn zag ik daar iets bekends staan dacht he die is van stefan

Mijn ascona word ook regelmatig door marktplaats adverteerders gebruikt

Kun je daar iets tegen doen ??

we hebben al een merk in de foto staan, maar dit maakt ze niets uit...

Terug
Naar boven