• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta gekocht!

staat toch wel wat op Marktplaats?

leuke belastingvrije GSI exclusief bijvoorbeeld

of een in mijn ogen heeele knappe b1 GTE :wub :wub tis dat ik net een huis heb anders ging ik daar zelf naar kijken

staat toch wel wat op Marktplaats?

of een in mijn ogen heeele knappe b1 GTE :wub :wub tis dat ik net een huis heb anders ging ik daar zelf naar kijken

@Opelkees wrote:staat toch wel wat op Marktplaats?

Als je een huis hebt kun je nog wel kijken Kees :thumb Kopen is dan wat anders :jerry

Als je een huis hebt kun je nog wel kijken Kees :thumb Kopen is dan wat anders :jerry

ja die witte dat is echt een hele mooie

het is dat ik al te veel manta's heb anders wist ik het wel

en ging hij deze kant op

ja die witte dat is echt een hele mooie

het is dat ik al te veel manta's heb anders wist ik het wel

en ging hij deze kant op

Er staat zat op marktplaats enzo, maar nog steeds niks naar mijn zin op het moment.

Ik ben dit keer echt kieskeurig in wat ik ga kopen.

De exclusive die genoemd wordt heb ik voor gebeld (ook toen ie nog niet zo lang geleden bij de vorige eigenaar stond in dezelfde staat voor 1000euro minder :sleeping ) en heeft teveel kleine slechte plekjes bij elkaar naar mijn zin.

Absoluut geen slechte auto lijkt me hoor, maar het is het gewoon net niet.

Die b1 GTE ziet er super uit, lijkt me goed onderhouden, van 2e eigenaar, wat wil je nog meer.

Voor mij persoonlijk te saai, moet dan teveel aan gebeuren voor het naar m'n zin is. 1900, 4bak, etc.

Ja, kieskeurig. :jerry

Er staat zat op marktplaats enzo, maar nog steeds niks naar mijn zin op het moment.

Ik ben dit keer echt kieskeurig in wat ik ga kopen.

De exclusive die genoemd wordt heb ik voor gebeld (ook toen ie nog niet zo lang geleden bij de vorige eigenaar stond in dezelfde staat voor 1000euro minder :sleeping ) en heeft teveel kleine slechte plekjes bij elkaar naar mijn zin.

Absoluut geen slechte auto lijkt me hoor, maar het is het gewoon net niet.

Die b1 GTE ziet er super uit, lijkt me goed onderhouden, van 2e eigenaar, wat wil je nog meer.

Voor mij persoonlijk te saai, moet dan teveel aan gebeuren voor het naar m'n zin is. 1900, 4bak, etc.

pbSKlusNGiye6kzI9wDu8Q==.jpg

deze bedoel je

(even testen of direct linken vanaf marktplaats werkt)

Misschien is dit iets voor je het is een GT/E uit 1976, en nog geheel orgineel. Moet zo,n 4200 euro opbrengen, hij staat in valkenburg a/d geul. Hierbij wat foto,s en info.

$(KGrHqYOKiIE4qHsQCinBOPn9pNFj!~~_19.JPG

$(KGrHqIOKo8E4iUW6HUiBOPn98yCjg~~_19.JPG

$(KGrHqQOKigE4p11j!rIBOPn-SIvE!~~_19.JPG

paul geurten

6301Ba Valkenburg

Tel.: +31 (0)6 46103349

Voor meer info www.mobile.de

Misschien is dit iets voor je het is een GT/E uit 1976, en nog geheel orgineel. Moet zo,n 4200 euro opbrengen, hij staat in valkenburg a/d geul. Hierbij wat foto,s en info.

$(KGrHqYOKiIE4qHsQCinBOPn9pNFj!~~_19.JPG

$(KGrHqIOKo8E4iUW6HUiBOPn98yCjg~~_19.JPG

$(KGrHqQOKigE4p11j!rIBOPn-SIvE!~~_19.JPG

paul geurten

6301Ba Valkenburg

Tel.: +31 (0)6 46103349

Voor meer info www.mobile.de

Hele mooie GT/E alleen hij vindt m te saai. :angel

@lenn0 wrote:

Hele mooie GT/E alleen hij vindt m te saai. :angel

@lenn0 wrote:

Zo'n mooie originele GT/E moet eigelijk naar een echte liefhebber die hem in deze staat wil houden. :thumb

Terug
Naar boven