• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta gekocht!

Zo'n mooie originele GT/E moet eigelijk naar een echte liefhebber die hem in deze staat wil houden. :thumb

:fy1 :fy1 :fy1

Nu baal ik echt!

Wordt er vrijdagmiddag een keurige originele i200 aangeboden, inclusief het bekende interieur, krijg ik diegene niet te pakken op z'n gsm. (ik belde al een klein half uur na plaatsen advertentie)

En ja hoor, na 6 pogingen vandaag eindelijk wel de beste man gesproken, blijkt dat iemand me vrijdag gewoon al voor was.

Normaal zeg ik, ja jammer dan, er komt wel weer een andere, maar het trieste is dat dat de auto nu gereserveerd is voor een of ander jong gastje die het 200/400 INTERIEUR niet eens moest hebben, want dat vond ie niet mooi ofzo.

Ben je dan een echte liefhebber? :fy1

Zo, ik moest even m'n frustratie kwijt. ;)

:fy1 :fy1 :fy1

Nu baal ik echt!

Wordt er vrijdagmiddag een keurige originele i200 aangeboden, inclusief het bekende interieur, krijg ik diegene niet te pakken op z'n gsm. (ik belde al een klein half uur na plaatsen advertentie)

En ja hoor, na 6 pogingen vandaag eindelijk wel de beste man gesproken, blijkt dat iemand me vrijdag gewoon al voor was.

Normaal zeg ik, ja jammer dan, er komt wel weer een andere, maar het trieste is dat dat de auto nu gereserveerd is voor een of ander jong gastje die het 200/400 INTERIEUR niet eens moest hebben, want dat vond ie niet mooi ofzo.

Ben je dan een echte liefhebber? :fy1

Zo, ik moest even m'n frustratie kwijt. ;)

Die ja

Schijnt echt netjes te zijn, helemaal origineel inclusief motor en interieur. Alleen de striping was er ooit al af gehaald.

Aardige man, heeft hem al lang in bezit. Hij baalde wel een beetje dat ie al had toegezegt, ik hoop dat ie zich nog bedenkt...

Die ja

Schijnt echt netjes te zijn, helemaal origineel inclusief motor en interieur. Alleen de striping was er ooit al af gehaald.

Aardige man, heeft hem al lang in bezit. Hij baalde wel een beetje dat ie al had toegezegt, ik hoop dat ie zich nog bedenkt...

Regel één in autoverkopen. HOU NOOIT WAT VAST ZONDER AANBETALING !!

Gister belde iemand voor mijn C ascona en wilde telefonisch een bod doen. Met de vraag of ik hem vast wilde houden heb ontkennend geantwoord waarop de beste man besloten heeft het geld alvast naar mijn rekening over te maken. Heb hem nog steeds op MP staan en de huidig reacties noteer ik gewoon het telefoonnummer voor als die hem niet komt ophalen.

Met een beetje geluk kan ik dus ook opzoek naar een leuke Manta vanaf woensdag (wilde die hem komen halen).

Regel één in autoverkopen. HOU NOOIT WAT VAST ZONDER AANBETALING !!

Gister belde iemand voor mijn C ascona en wilde telefonisch een bod doen. Met de vraag of ik hem vast wilde houden heb ontkennend geantwoord waarop de beste man besloten heeft het geld alvast naar mijn rekening over te maken. Heb hem nog steeds op MP staan en de huidig reacties noteer ik gewoon het telefoonnummer voor als die hem niet komt ophalen.

Met een beetje geluk kan ik dus ook opzoek naar een leuke Manta vanaf woensdag (wilde die hem komen halen).

@egje wrote:Misschien is dit iets voor je het is een GT/E uit 1976, en nog geheel orgineel. Moet zo,n 4200 euro opbrengen, hij staat in valkenburg a/d geul. Hierbij wat foto,s en info.

$(KGrHqYOKiIE4qHsQCinBOPn9pNFj!~~_19.JPG

$(KGrHqIOKo8E4iUW6HUiBOPn98yCjg~~_19.JPG

$(KGrHqQOKigE4p11j!rIBOPn-SIvE!~~_19.JPG

paul geurten

6301Ba Valkenburg

Tel.: +31 (0)6 46103349

Voor meer info http://www.mobile.de" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze is in ieder geval niet meer beschikbaar !!!

Hij gaat (naar ik begrepen heb) naar een echte liefhebber en blijft origineel.

@egje wrote:Misschien is dit iets voor je het is een GT/E uit 1976, en nog geheel orgineel. Moet zo,n 4200 euro opbrengen, hij staat in valkenburg a/d geul. Hierbij wat foto,s en info.

$(KGrHqYOKiIE4qHsQCinBOPn9pNFj!~~_19.JPG

$(KGrHqIOKo8E4iUW6HUiBOPn98yCjg~~_19.JPG

$(KGrHqQOKigE4p11j!rIBOPn-SIvE!~~_19.JPG

paul geurten

6301Ba Valkenburg

Tel.: +31 (0)6 46103349

Voor meer info http://www.mobile.de" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze is in ieder geval niet meer beschikbaar !!!

Hij gaat (naar ik begrepen heb) naar een echte liefhebber en blijft origineel.

@lenn0 wrote:Die ja

Ja, Joop. Goede kennis van mij.

Is een nette Manta. :thumb

@lenn0 wrote:Die ja

Ja, Joop. Goede kennis van mij.

Is een nette Manta. :thumb

Terug
Naar boven