• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MANTA GESTOLEN HELP!!! 25-10-2012 NN-13-SJ is gevonden!!!!

;) ben zeer naaste familie van manta11.

Manta11 reageerd op het moment niet veel omdat hij druk is bij z'n nieuwe werkgever en school. Tevens rijdt hij veel rond in de hoop z'n auto te spotten.

manta11 is de zoon van boyanke

Als je na manta11 zijn profiel gaat...viewtopic.php?f=30&t=111311 .... zie je dat hij zich netjes had voorgesteld had als zoon van :angel

Toen was ik er nog niet :angel maar hoop echt voor manta11 dat ie terecht komt.

De manta is gestolen, wie hem ook meegenomen heeft.

Rik :)

@boyanka wrote:@corsakupesh wrote:Hmmm zielig zo iets... Beetje lopen fokken op dit forum en interessant willen doen, maar ondertussen alleen maar een toetsenbord-held zijn...

waar slaat dit op?

Niet iedereen heeft zin om de bak in te draaien en het gezin achter te laten zonder inkomen.

Kan ik ook goed begrijpen maar als je om een of andere reden iemands auto steelt ben je gewoon diep triest... Of ben ik de enige die dat denkt...

@KadAstra-EF wrote:Toen was ik er nog niet :angel maar hoop echt voor manta11 dat ie terecht komt.

De manta is gestolen, wie hem ook meegenomen heeft.

Rik :)

Ik denk eerder dat de manta gegijzeld is ...

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:manta11 is de zoon van boyanke

Als je na manta11 zijn profiel gaat...http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=30&t=111311" onclick="window.open(this.href);return false; .... zie je dat hij zich netjes had voorgesteld had als zoon van :angel

:thumb :thumb :thumb duidelijk

:thumb verlossend telefoontje vanavond van de zwaantjes, auto is terecht maar staat diep in frankrijk.

Nu effe wat regelen om hem volgende week op te halen. De staat waarin hij verkeerd is nog onbekend maar zal het morgen wel horen.

@Vannos wrote:Ben bang dat ie al niet meer in Nederland is aangezien belgie je buren zijn.

hoop voor je dat ie gevonden word, zeker sneu en vooral omdat je net je rijbewijs hebt

toch het buitenland in zo zie je maar weer. Hoop dat hij onbeschadigd is en dat je hem heel terug kan krijgen

Gelukkig voor jullie dat die gevonden is...en hopen op zonder schade.

Succes met de verdere zaken Zuid-Frankrijk is niet naast de deur :shock:

Goeiemorgen :shock: :shock:

helemaal in Frankrijk ?

Wat moet ie daar nou weer ?

Maar goed, heeeel fijn dat ie terecht is.

Hoop dat de schade meevalt voor jullie :???:

Rik ;)

Ik ben ook benieuwd hoe dat ding daar terecht is gekomen en ook wel hoe je daar achter bent gekomen maarja zo'n zaak zal wel kanten hebben die beter niet het internet op kunnen ;)

Hopelijk loopt alles goed af!

@henk 400rr wrote:Mooie berichten, ik ben verder benieuwd hoe hij daar terecht gekomen is.

:hmmz Ik heb de km stand van voordat hij gejat is dus ben benieuwd hoeveel er nu op staat.

Volgende week effe ophalen.

mooi dat ie gevonden is.

Het lijkt alsof iemand een ritje naar huis nodig had.

je bent nog wel even zoet als je hem mag gaan halen in frankrijk

ga je met een trailer of met een autotransporter

Theun

Iedereen bedankt voor het opletten en de tips en de steun en reacties.

Kan niet wachten totdat ik er weer mee kan rijden.

Weet niet hoe die erbij staat maar dat zien we wel als we erom gaan.

wanneer gaan jullie hem halen dan?

wel ff fotos maken he... de reden is minder mooi, maar dek niet dat je elke dag ff in frankrijk fotos kan maken van je manta ;)

Terug
Naar boven