Hallo, Ik heb een B manta uit 1981 omgebouwd van carburateur naar injectie. Ik heb alles aangesloten en gestart. Hij loopt wel maar na een seconde of 5 stopt de auto. Ik heb de weerstandsdraad vervangen die vanaf het contact naar de bobine loopt. Nu vermoed ik dat het probleem de voeler in het thermostaathuis is. Deze kon ik niet aansluiten op een draad dus heb ik hem vervangen door de originele voeler die de temperatuur doorgeeft aan de meter op het dashboard. Als ik de originele injectie voeler monteer. http://s738.photobucket.com/albums/xx28/poede/?action=view¤t=Thermostaatsensor.jpg Waar moet ik deze 2 draden dan op aansluiten?? Er zit geen tegenstekker in mijn kabelboom of dergelijke...
En dit slangetje die op de drukregelaar van de benzine zit aangesloten. Waar moet ik deze op aansluiten? Ik heb hier ook geen aansluiting voor gevonden.
Alvast bedankt.
Groeten Sjouke
Laden…
s738.photobucket.com
En dit slangetje die op de drukregelaar van de benzine zit aangesloten. Waar moet ik deze op aansluiten? Ik heb hier ook geen aansluiting voor gevonden.
Alvast bedankt.
Groeten Sjouke