• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta vernield bij rdw steekproef apk

idd kut verhaal

heb ook div steekproeven mee gemaakt en ook nog nooit mee gemaakt dat ie er mee ging rijden

enkel 1 keer omdat er discussie was over rem verschil

remmen warm gereden en toen was het wel oke

maar idd uiterlijk mag er niet toe doen

Nee maargoed niemand rijd met kromme pendalen ,we hebben nu wel foto's genomen

ook gaat me maatje naar de garage om te praten

hij heeft daar zijn dagelijkse auto's ook gekocht en in onderhoud,dus hoop wel dat ze beetje mee werken .

de keurmeester van dat bedrijf heeft toen hij hem keurde ook nog rondje gereden en alles goed bevonden en daarna afgemeld

waren de pendalen krom had hij dat ook gemerkt wand ze zijn niet een beetje krom ,maar gewoon helemaal verbogen .

had ook een steekproef bij m,n firebird rdw man zelf gereden en hem goed gewaarschuwd er voorzichtig mee te rijden ook apk meester ging mee

nooit zo,n figuur er alleen er in laten rijden

wat jullie aangaat denk ik dat ze er bij de rdw smakelijk om staan lachen ook nog,, zo bureaucratisch zijn ze wel :puke

Wel voor de hand liggend dat als er een op het oog 'wrak' (naar huidige maatstaven) wordt aangeboden deze wat strenger gecontroleerd wordt. maar moedwillig de boel kapot breken heb ik nog nooit gezien. Ook verbaast het mij dat de steekproefcontroleur zelf moest proefrijden. Dat heb ik in mijn 8 jaar tijd dat ik in de autobranche zit nog nooit mee gemaakt. Enkel even heen en weer rijden in de remmentestbank maar thats it. :hmmz

idd kut verhaal

heb ook div steekproeven mee gemaakt en ook nog nooit mee gemaakt dat ie er mee ging rijden

enkel 1 keer omdat er discussie was over rem verschil

remmen warm gereden en toen was het wel oke

maar idd uiterlijk mag er niet toe doen

Jij haalt daar geen zak van, Laat de keurmeester dit regelen met het rdw hij heeft hem namelijk goed gekeurd en afgemeld, hij is de gene die hier te kort schiet, of de manta was niet goed dus afkeur, of de manta was goed dan had hij de steekproef controleur op zijn gedrag moeten wijzen.

had ook een steekproef bij m,n firebird rdw man zelf gereden en hem goed gewaarschuwd er voorzichtig mee te rijden ook apk meester ging mee

nooit zo,n figuur er alleen er in laten rijden

wat jullie aangaat denk ik dat ze er bij de rdw smakelijk om staan lachen ook nog,, zo bureaucratisch zijn ze wel :puke

Heel triest zo'n verhaal, belachelijk dat die rdw mensen denken dat ze boven de wet staan.

Als bij mij een steekproef komt. en de beste man zou een testrit willen maken. Denk maar niet dat die beste man alleen in mijn auto mag rijden. Ik rij dan zeker mee. :swear

Mja je haalt der gewoon weinig van

Gelukkig heb je ook genoeg goede rdw mensen

Gewoon kut dat je net zo n klojo treft

eind van het verhaal is dat mijn maatje voor de kosten opdraait omdat niemand schuld bekent van de vernieling ,de rdw man geeft keur meester de schuld en andersom .

Rest enkel de manta klaar te maken en verder is het helaas.

Jij haalt daar geen zak van, Laat de keurmeester dit regelen met het rdw hij heeft hem namelijk goed gekeurd en afgemeld, hij is de gene die hier te kort schiet, of de manta was niet goed dus afkeur, of de manta was goed dan had hij de steekproef controleur op zijn gedrag moeten wijzen.

dan verliest de garage denk ik wel een klant.

niet netjes.

ook eens gehad,had ik een Kadett van 1986,niet mooi in de lak maar wel keihard.

Had na de steekproef ook de putten in de dorpels zitten,omdat hij dacht dat ie verrot was,maar mooi dus niet.

Wel werk van gemaakt maar meer dan geen APK kosten berekenen wilde de garage niet doen,volgens hem heeft het geen zin om het bij de RDW te melden. Overigens is dit al zeker een jaar of 10 geleden,Kadettje heeft me toen iets van 150 gulden gekost

Heel triest zo'n verhaal, belachelijk dat die rdw mensen denken dat ze boven de wet staan.

Als bij mij een steekproef komt. en de beste man zou een testrit willen maken. Denk maar niet dat die beste man alleen in mijn auto mag rijden. Ik rij dan zeker mee. :swear

Mja je haalt der gewoon weinig van

Gelukkig heb je ook genoeg goede rdw mensen

Gewoon kut dat je net zo n klojo treft

Terug
Naar boven