• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mantadevil is back met een bijzondere manta

Wat een fantastisch verhaal na 7 jaar zoeken gevonden :wors

Kreeg met het lezen er rillingen van :thumb

Dit keer wel bewaren he ;)

Gaat het wel goed komen dan ivm je rug?

Wanneer hebben je ouders deze auto weg gedaan ? en wat was in der tijd hun reden?

Ga zeker je topic volgen in restauratie gedeelte :thumbup

Ja het is een heel apart ,maar mooi verhaal

deze gaat zeker niet meer weg Logan ;) ,of het me me rug gaat weet ik niet maar moest deze manta hebben nu ik de kans had

Geweldig dat de Manta er nog is en dat je de Manta nu hebt Jozef :thumb

Zeker omdat de Manta zo veel voor je betekend.

Veule wille d'r mit!!

Had ook niet meer verwacht dat ik hem krijgen zou na zoveel jaar ,maar volgende week zaterdag zal die toch echt dik 130 km achter me aanrijden :thumb . wat zal ik genieten van die rit ,als ik omkijk en dat neusje op de kar zie staan :wub :wub

Komt helemaal goed ,heb fotot's vanaf moment dat ik haar weer zag ,dus word flinke foto reportage :jerry

Moet ik ook bijhouden he in het restauratie gedeelte

Vanaf Zaterdag komen er weer wat pics wand dan gaan we hem halen :D :D :D :D :D

wel weer jammer dat er een Ford voor de kar staat ,maar kan die beste jongen ook niets aan doen dat die van het goede spoor af is ,maar hij heeft dan nog wel een manta in bezit dat maakt de ford weer wat goed haha

Als Zaterdag de manta er staat zal ik eens kijken wat ik precies mis ,en dan eens een ritje doen richting de grootse manta killer van Almelooooooooooo.

nog even en hier kan ook een sticker achterop :jerry :jerry :jerry

nog effen dan is hij er weer eddie zal vast wel wat hebben de killerrrr :jerry :jerry

maar un ford voor de kar wat maakt het uit als de manta maar thuis komt :thumb :thumb

Ja heb Eddie al gesproken en die heeft het een en ander wel liggen ,dus binnen kort maar eens die kant op .

Nee wat voor auto er voor de kar staat maakt zeker niet uit ,maar vond het wel grappig

me laatste manta werd op gehaald met een Golf voor de kar en nu een ford :jerry :jerry

nee geert, zo moeilijk is het niet haha

kijk maar, hier heb je die dikke bolide van je :jerry :jerry

bse7.jpg

ik zal je topic verder niet vervuilen met offtopic berichten.

Terug
Naar boven