• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mantadevil is back met een bijzondere manta

@eddepet007 wrote:Ja ie had paait met vrouwtje

Moest veur weinig ook nog veur niks bezorgt worden

Whaha

Haha ja das waar ook ja ,rees vond me zo zielig dat ik net geopereerd was dat het zelf gebracht werd :thumb .

als ik me niet vergis inc tros bananen :jerry :jerry

Stond vandaag mooi stukje in het Club blad over de manta :thumb

helaas nog weinig er aan kunnen doen ,behalve paar x even wijzen kijken.Zit even te wachten op het schip met geld of tot die geldboom pitten gaan groeien :jerry

Heb inmiddels setje ATS classics ,wel met werk ,maar goed dat komt ook wel goed

Binnen kort hoop ik de mantzel spoiler op te halen ,dus langzaam maar zeker komen de onderdelen ook wel .Vrees enkel dat het niet deze zomer ,maar volgende zomer word dat hij weer op de weg zal komen :(

dan effe blokkie incl bak der in

ist meeste der al

tja bin nog an bedenken welke kleur de sticker wordt en hoe groot

Haha ja maar juist dat deel is het duurste Eddie

complete 2.0E en wat daarbij hoort en een 5 bak .Je weet zelf wat dat kost.

Haha op deze komt geen sticker op de auto ,omdat die er vroeger ook niet op zat :thumb

Op het raam is wel een optie.

Vond het op die grijs/gele wel grappig maar die bestond ook voor meer dan de helft uit onderdelen die ik bij jou vandaan had .

Iets zegt me dat ook deze voor een groot deel uit eddepetparts gaat bestaan haha

Inmiddels begonnen met het opknappen van de velgen 2 zijn der reeds klaar.

Langzaam maar zeker komt er schot in het project :thumb

Vandaag ritje hoogeveen om voorraam en strip tussen bumper en front op te halen ,vanavond denk ik weer even met die andere 2 ATS velgen aan de slag dan heb ik die ook klaar liggen

dan heb ik alles wat casco betreft compleet volgens mij .Binnen kort maar eens beginnen met strippen en schrikken haha :thumb

Kleine update

Inmiddels 2 ats wielen klaar ,helaas waren de andere 2 niet zoals ik wou dus die gaan weer opnieuw als het weer wat beter is .

Ook is de mantzel spoiler natuurlijk even gepast om de oude look terug te geven :D .

en omdat jullie van pics houden hier even 2

Mooi verhaal , mooie manta , maar die spoiler ,,,,, :(

Maar over emotionele waarde valt niet te twisten .... ;)

Succes , en we zien je vast weer rijden !!

Spoiler zat er toen die tijd bij mijn ouders ook op ,en wil de look van toen terug hebben .Is ook meer sentimentele waarde haha.

Maar dat is de gehele manta ,het is nu in feite een sloper maar voor mij onbetaalbaar

Hij is goed misbruikt en slecht behandeld ,zit hoop laswerk in. Maar dat gaat goed komen :thumb

Hij is nu weer op zijn plek om liefdevol op geknapt te worden ;)

Terug
Naar boven