@joop1970 wrote:Op ebay.co.uk staan ook regelmatig van die imitatie dingen te koop. Schijnen in Engeland vaker figuren te zijn die ze zelf maken:
http://www.ebay.co.uk/itm/corsa-tig...rts_SM&hash=item3cc2cf8f62#ht_5244wt_1297" onclick="window.open(this.href);return false;
Moet 155 pond kosten met alle pakkingen.
-offtopic
@ CorsaB5drsX14XE
Hier kan je gelukkig wel reageren, op de advertenties op mp reageer je dan weer niet. Ik heb verscheidene keren gemaild over diverse interessante zaken die je te koop aanbood. Als je iets op MP zet reageer dan ook, een oog voor zaken doen heb je volgens mij dan niet. Overigens bestaat er geen normale prijs voor 2e hands zaken, vraag en aanbod bepaald een richtprijs maar dan is het vooral wat de gek ervoor geeft.
Wat weet jij trouwens te melden over mijn financiële situatie? Omdat ik een corsa rijdt beweer jij dat als ik die crash ik gelijk geen geld meer heb?
Over die imitaties moet je nog maar ff googlen, crooke valt daar ook onder, is toch niet helemaal te vergelijken!
Ik verkoop zat via MP en dat gaat allemaal prima, dus denk dat het toch meer lag aan wat er in de mailtjes naar mij toe stond (bod ver van vraagprijs o.i.d.) :angel , als het interessant was geweest was t wel wat geworden.
Máár jij hebt er inmiddels 1 ik ben er van af dus alles is prima in orde :vertag
Over dat schuifertje is maar een geintje joh, shit happens!
@RickertR91, er is geen probleem alleen een beetje discussie, hij zit hier btje over mij te ouwehoeren terwijl t niet eens terecht is, daar mag ik dan best ff op reageren, ik ben er ook over uitgepraat hoor dus no need for modz.
Dan weer ontopic; powerbox is beste mod voor dit blok patrick, ik heb er helaas geen meer maar ik zou gewoon de veilingsites in de gaten houden! Zou wel voor een echte mantzel gaan.
Onderin raak je wat trekkracht kwijt, dat krijg je bovenin dik terug, maar met een spaghetti zoals wim zegt merkte ik dat je onderin weer een beetje pit terug hebt
Hij vliegt idd de begrenzer in maar zou nog wel ff door willen haha (dus chippen is een goeie optie)