• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Max maten intercooler astra G

Heb van een paar verschillende mensen gehoord en gelezen dat je van de ventilators die bij de intercoolerset zitten van tx autosport een storingsmelding krijgt? Ik meen als je van 1 naar 2 vans gaat.............of heb je dit ook met de versie met 1 grotere van?

Je hebt 2 verschillende zag ik voor de Astra OPC ( gsi in engeland )

Iemand hier wat meer info/ervaring mee..........?

Heb van een paar verschillende mensen gehoord en gelezen dat je van de ventilators die bij de intercoolerset zitten van tx autosport een storingsmelding krijgt? Ik meen als je van 1 naar 2 vans gaat.............of heb je dit ook met de versie met 1 grotere van?

Je hebt 2 verschillende zag ik voor de Astra OPC ( gsi in engeland )

Iemand hier wat meer info/ervaring mee..........?

@tijgetje57 wrote:Je hebt complete modellen met buizen enzovoorts, stond hier ook ergens op het forum dat iemand er mee bezig was.

ik weet dat er komplete kits zijn, maar vind het leuker het zelf bij mekaar te sprokkelen ookal is het dan wat duurder.

dus wou weten of die 300mm past kwa hoogte.

@Corsa_GSi wrote:Meten is weten ;)

dat ga ik ook zoiezo doen. eind december moet me bumper er toch weer af, dus dan meet ik het meteen ff op.

het zou alleen wel makkelijk zijn als iemand hier het al wist, stukje luiheid heh :P

@tijgetje57 wrote:Je hebt complete modellen met buizen enzovoorts, stond hier ook ergens op het forum dat iemand er mee bezig was.

ik weet dat er komplete kits zijn, maar vind het leuker het zelf bij mekaar te sprokkelen ookal is het dan wat duurder.

dus wou weten of die 300mm past kwa hoogte.

@Corsa_GSi wrote:Meten is weten ;)

dat ga ik ook zoiezo doen. eind december moet me bumper er toch weer af, dus dan meet ik het meteen ff op.

het zou alleen wel makkelijk zijn als iemand hier het al wist, stukje luiheid heh :P

ik heb momenteel 1 fan erop, de 2e heb ik nog thuis liggen. het is trouwens niet vanwege me intercooler dat ik ze heb maar vanwege me radiator.

zodra ik een andere intercooler heb gaat die 2e erbij.

maar de reden waarom ik niet zon complete set koop is omdat ik groter buizenwerk wil hebbe, en niet de standaart 54mm

Terug
Naar boven