Thanks for the tip! Ik heb die paneeltjes er al een jaar afliggen, maar nog nooit echt gekeken.
Ga ik gelijk doen vanavond. nozzeltje is helaas van messing, dus magneet wordt niet wat ben ik bang
Jouw probleem is ook mijn probleem wat betreft de onderschroefbussen.
De pest is ook nog dat het slangetje wat er standaard bij die spuit zit, precies goed is.
Ik heb geprobeerd om een slang van 1.5 meter eraan te maken, zodat je in 1 x een kokerbalk kan volblazen, echter levert dat te veel tegendruk op, en spuit de ML uit het ontluchtings gaatje
Vanavond gaan we de achteras weer terug monteren, en nu heb ik de schotels en balken in de buurt van de as maar met zo'n spuitbus met dun slangetje gedaan.
Wat mij opviel is dat de ML van het merk 'tectyl' uit zo'n spuitbus heel dun en vluchtig is, met veel oplosmiddel.
Die onderschroef bussen die ik had gehaald zijn van Motip, en dat is volgens mij veel mooier spul; echt van die dikke kwats, en met het spuitpistool met onderschroefbus (en slangetje) spuit dus echt in 1x een laag van enkele milimeters dik in de kokers. Zodra ik mijn nozzeltje terug heb, ga ik dit alsnog doen denk ik...
Na-controle met een sterke zaklamp toonde aan dat er namelijk nog steeds droge plekken in de kokers zaten, dat terwijl meer als 1,5 bus ML verbruikt heb, alleen al aan de achterkant...
wordt vervolgd!