• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

meer geluid uit uitlaat ?!

super ff iemand aan zn staart trekken die voor mij ffies kan lassen ! :D

en dan ist een vooruitgang :)

nogmaals bedankt ! :thumbup

gr

super ff iemand aan zn staart trekken die voor mij ffies kan lassen ! :D

en dan ist een vooruitgang :)

nogmaals bedankt ! :thumbup

gr

nee niet extreem 20 km op n dag als ik gewoon woon/werk doe .. en af en toe meeting of dergelijke :D

hoezo dan eigenlijk ? :angel

brain

nee niet extreem 20 km op n dag als ik gewoon woon/werk doe .. en af en toe meeting of dergelijke :D

hoezo dan eigenlijk ? :angel

brain

Je kan ook een kant en klare middendemper vervanger kopen.

Al is een rechte buis goedkoper. Pak dan wel rvs (kost hier maar 15 euro per meter) Want de pijpen die je bij de onderdelenboer kan krijgen zijn binnen een week al roestig en met een jaar kan je er weer een nieuwe tussen lassen.

Je kan ook een kant en klare middendemper vervanger kopen.

Al is een rechte buis goedkoper. Pak dan wel rvs (kost hier maar 15 euro per meter) Want de pijpen die je bij de onderdelenboer kan krijgen zijn binnen een week al roestig en met een jaar kan je er weer een nieuwe tussen lassen.

Ik heb een 1.6 8v dat is die van jou ook toch? Stationair bromt die mooi hoor:P En geluid is niet vervelend bij mij erger me er niet aan ook niet met lange stukken rijden.

Ik heb een 1.6 8v dat is die van jou ook toch? Stationair bromt die mooi hoor:P En geluid is niet vervelend bij mij erger me er niet aan ook niet met lange stukken rijden.

[rquote=1874297&tid=143154&author=Fearless]Je kan ook een kant en klare middendemper vervanger kopen.

Al is een rechte buis goedkoper. Pak dan wel rvs (kost hier maar 15 euro per meter) Want de pijpen die je bij de onderdelenboer kan krijgen zijn binnen een week al roestig en met een jaar kan je er weer een nieuwe tussen lassen.[/rquote]

maar dat kost wel wat meer:P maar ziet er dan wel beter uit dan zo'n pijp die er tussen gebakken zit:P

[rquote=1874297&tid=143154&author=Fearless]Je kan ook een kant en klare middendemper vervanger kopen.

Al is een rechte buis goedkoper. Pak dan wel rvs (kost hier maar 15 euro per meter) Want de pijpen die je bij de onderdelenboer kan krijgen zijn binnen een week al roestig en met een jaar kan je er weer een nieuwe tussen lassen.[/rquote]

maar dat kost wel wat meer:P maar ziet er dan wel beter uit dan zo'n pijp die er tussen gebakken zit:P

kat zelf kan je ook nog leeg maken. dan heb je nog meer herrie! Maar ik weet niet of jij die nodig hebt voor je co-meting en verplichting. heb ook weleens gehoord dat deze 1.6 beter loopt met kat.

:) ik had dubbele remus, kat en midden vervanger en dan 'voelde' je de auto binnen in huis zelfs nog stationair lopen.

kat zelf kan je ook nog leeg maken. dan heb je nog meer herrie! Maar ik weet niet of jij die nodig hebt voor je co-meting en verplichting. heb ook weleens gehoord dat deze 1.6 beter loopt met kat.

:) ik had dubbele remus, kat en midden vervanger en dan 'voelde' je de auto binnen in huis zelfs nog stationair lopen.

Terug
Naar boven