• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Meeting zuid oost Drenthe 19 mei, afgelast

hoop dat je het eigenlijk kan organiseren zonder vergunning, maarja....

hoeveel intree wil je dan eigenlijk vragen? kan ik dat ook even op Facebook aangeven....

@FnF_racer wrote:hoop dat je het eigenlijk kan organiseren zonder vergunning, maarja....

hoeveel intree wil je dan eigenlijk vragen? kan ik dat ook even op Facebook aangeven....

doe daar maar ff rustig mee oke?

had namelijk al zulke reacties als die van oscar aan zien komen (welke ik heel goed kan begrijpen)

en ik wil graag het zelfde lijstje houden dus ik denk dat we maar gewoon een andere locatie gaan doen!

Zit nog een beetje in twijfel om te komen, aangezien ik dan denk ik 1 vd weinige vrouwen daar ben...

En ik denk dat ik dan alleen moet komen, want mijn vriendin heeft de interesse niet zo liggen bij meetings

@soepkiepe wrote:@FnF_racer wrote:hoop dat je het eigenlijk kan organiseren zonder vergunning, maarja....

doe daar maar ff rustig mee oke?

had namelijk al zulke reacties als die van oscar aan zien komen (welke ik heel goed kan begrijpen)

en ik wil graag het zelfde lijstje houden dus ik denk dat we maar gewoon een andere locatie gaan doen!

ik ga ook nog niets op Facebook planten, wat niet zeker is. ;)

is gewoon om ze op de hoogte te houden daar..... ;)

maar als er meer bekent is, zal ik het daar ook weer even updaten. ;)

ik en nog een paar hebben al een paar keer aangegeven dat we beter gewoon een parkeerplek kunnen nemen.

Dat KOST NIKS en als iedereen zich gedraagt en overlast veroorzaakt is er niks aan de hand.

Er zijn ZOVEEL clubs/clubjes die elk weekend bij elkaar komen op een willekeurige plek om ff gezellig bij te kletsen en auto's bewonderen en heb er eigenlijk nooit problemen over gehoort (op een paar uitzondereingen na die soms door 1 of 2 sjappies verknalt worden).

maarja....ik hoop voor jullie dat het allemaal doorgaat zoals geplant maar ik plan wat anders in dat weekend....agenda is bij mij weer leeg.

gr.Paul

is ook mijn idee om het op een andere locatie doen, maar gert wou liever schoonhoven nog afwachten.

de zin om wat te regelen word bij ook minder nu eigenlijk!

enige wat je nu vergeet is dat het op een pinksterdag is, dus op de meeste plekken is wat te doen.

zou het jammer vinden als je je agenda leeg maakt, maar ik kan het ook wel begrijpen inmiddels.

ik doe het nu ook niet weer, als het aan mij had gelegen was alles al lang geregeld geweest!

Lijkt me wel heel sterk dat er op alle ruimere parkeerplaatsen rond hoogeveen wat te doen is

heb even over google maps gekeken

denk dat er langs de vaart of omgeving ruinerweg vast wel een leuke parking te vinden is

mot je wel ff zoeken :D

Ja is opzich een ruime prima locatie, gelegenheid tot wat te drinken (en dus ook om te pissen!:P) en goed bereikbaar. Ik kan zelfs binnendoor :afro

@soepkiepe wrote:die gaan ik zeker in me hoofd houden.

alleen jammer dat er voor de kids hier weinig is.

D'r zit binnen een pannenkoekenrestaurant + speelruimte ^^

Ik zal nog eens nadenken over andere plaatsen...

Terug
Naar boven