• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Meeting zuid oost Drenthe 19 mei, afgelast

we hebben deze ook nog wel hoor.

naamloosfy.jpg

bossen zat haha.

nee maar je hebt wel gelijk daar mee ja.

k weet niet hoe bekend je hier in de buurt bent, maar dit is de oude afslag naar hoogeveen.

op de a37 te hoogte van alteveer.

zou een carpool plek worden maar staan nu zeer geregeld trailers e.d.

astratd we wouden juist meer wat in het noorden doen nu omdat er hier niet zo heel veel is.

maar die in zwolle hou ik ook zeker in mijn achterhoofd ;)

is toch al weer een half uur dichterbij voor jou haha

Tussen Zwolle en Staphorst scheelt denk ik een kilometer of 20. Maar ligt wel direct naast de snelweg, dus qua tijd scheelt het al gauw een kwartier gok ik voor de mensen uit 't zuiden.

Had ik trouwens al verteld dat ik erbij ben? :D

Mochten we wel weggetrapt worden om wat voor reden dan ook zou er zelfs een uitwijkmogelijkheid naar Dalfsen kunnen zijn. Hier bij 't station hebben ze vorig jaar een hele grote nieuwe parkeerplaats neergelegd, die altijd nagenoeg leeg is. Bij het station is ook een horeca tentje. Verder ken ik in de omgeving Zwolle en omlaag (richting Wezep etc.) geen goede uitwijkmogelijkheden. Dan zal het meer noordelijk moeten. Daar weten soepkip en Gert wel weer wat! Ik ben erg benieuwd wat 't wordt.

Iniedergeval lijkt het weer redelijk oké te worden. Half bewolkt/zon en ~ 19C :thumb

Sowieso

@soepkiepe wrote:bossen zat haha.

nee maar je hebt wel gelijk daar mee ja.

k weet niet hoe bekend je hier in de buurt bent, maar dit is de oude afslag naar hoogeveen.

op de a37 te hoogte van alteveer.

zou een carpool plek worden maar staan nu zeer geregeld trailers e.d.

astratd we wouden juist meer wat in het noorden doen nu omdat er hier niet zo heel veel is.

maar die in zwolle hou ik ook zeker in mijn achterhoofd ;)

is toch al weer een half uur dichterbij voor jou haha

............................................en een half uur verder weg voor mij :(

Rik :jerry

ja daarom wil ik gewoon hoogeveen als idee houden :P

alleen dat ligt dus ff aan schoonhoven.

er zijn al een paar afgevallen omdat ze niet willen betalen.

kan ik ook wel begrijpen, maar als het bijvoorbeeld de man 1 euro is wil ik die euro wel betalen, dan weet ik ook zeker dat ik ergens sta waar e niet worden weg gejaagd haha

elk negatiefs heeft iets postitiefs toch? ;)

dat lijkt me toch niet.

tuurlijk, k snap best dat wanneer er een paar dagen voor de meeting zoiets pas gemeld word sommigen ook zoiets hebben van jooo zak in de stront haha.

maar dara tegen over loop je geen risico dat je word weg gestuurd ;)

het mooiste is natuurlijk gratis, dat is makkelijk zat, maar als het een paar euro is heb ik het er wel voor over.

het liefts wil ik ook graag ff weten wie wel of niet bereid is een kleine bedrage te doen.

als nu al 10 van de (nog maar) 14 leden zeggen dat ze niks willen betalen dan hoeven we niet tot maandag op gert te wachten lijkt me ;)

@teungts wrote:wil wel betalen geen probleem, maar zoek gewoon een plek en ga er staan, zo doe ik het ook bij vtn

Lijkt me inderdaad prio hebben om z.s.m. een definitieve plek geregeld te hebben...

ja klopt.

dat is ook iets wat volgend jaar (als er dan nog een meeting komt) als eerst geregeld gaat worden.

ik vind het alleen erg jammer dat gert hier niet zo veel reageert waardoor het erg lijkt dat ik hier de zaakjes niet helemaal op regel heb nu :P

ik doe me best om alles nog weer goed te draaien, ben ook erg blij met de tip van de lichtmis, is wel aardig uit de richting van wat er zou worden maar wel een goed alternatief.

teun

de plek hadden we eigenlijk al.

schoonhoven had verteld dat het geen probleem was maar dat we wel op het achterste veldje moesten staan.

toen gert en ik daar waren bleek dat het achterste veldje niet eens van hun was.

gert kent die man die over het veldje gaat, of kent, hij staat er dichter bij dan mij ;)

hij zou dus bellen met die mensen, alleen door de drukte van zijn werk heeft gert er geen tijd voor gehad en heeft hij er ook niet aan gedacht tot dat ik hem 2 week voor de meeting vroeg ls ie al meer wist.

toen kwam dus het hele verhaal van de vergunning en zo er bij achter aan.

eigenlijk dus iets wat wij ook niet hadden zien aankomen, wij dachten ook dat we er gewoon op kunnen zonder gezeik of zo.

zelf vond ik het wat te laat om te gaan meededelen om een bijdrage te gana vragen waardoor ik liever iets anders zocht.

gert wou toch schoonhoven ff afwachten.

ach, en zoals ik al zei, als ik voor 1 of 2 euro op een plek kan staan waar ik zeker weet dat ik niet weg gestuurd kan worden heb ik die 2 euro er ook wel voor over.

ik hoop nu dus dat gert niet vergeet om maandag ook te gaan bellen en hier ff gaat vertellen hoe of wat.

als het bijvoorbeeld niks word hebben we nog een week om " snel" iets anders te vinden.

en geloof me, dit is echt wel een leer voor de volgende keer geweest.

de vorige keer is het uit gelopen op niks, dat wil ik deze keer voorkomen.

tis nu denk ik al zo dat wanneer jullie een topic titel zien dat gert en soepkiepe volgend jaar weer wat geregeld hebben dat jullie al zo :hmmz naar het topic kijken :P

Je doet je best wel hoor soepkip! We maken er toch wel wat van. Ook leuk dat trash en astraTD komen gluren :thumb

maak dr toch gewoon een snelweg meet van.

doen ze bij de bigopels ook wel eens.

gewoon bie de totalpomp an de a37 zwinderscheveld.

of de andere kant op, bie de BP Panjerd an de a28

gin gedoe... en geen gezeur.

enkel je fatsoen !

Zolang het niet over te veel geld gaat komt het vanaf deze kant wel goed,

vandaag een corsa bijgekocht, die zal met chauffeur ook wel meegaan ;)

1 gertje

2 soepkiepe

3 Rik

4 FnF_racer

5 Trashmetal misschien??

6 corsa_c20xe

7 Ghanz

8 PeterNoFear & Broer+vrienden (2/3 auto's totaal)

9 astraTD ( ? )

10 ronnie Opel boy

11 fct_blondi ( ? )

12 Sjoerd_Drent

Is er al nieuws?

1 gertje

2 soepkiepe

3 Rik

4 FnF_racer

5 Trashmetal misschien??

6 corsa_c20xe

7 Ghanz

9 astraTD ( ? )

10 ronnie Opel boy

11 fct_blondi ( ? )

12 Sjoerd_Drent

13 jeroenk

@jeroenk wrote:Is er al nieuws?

1 gertje

2 soepkiepe

3 Rik

4 FnF_racer

5 Trashmetal misschien??

6 corsa_c20xe

7 Ghanz

9 astraTD ( ? )

10 ronnie Opel boy

11 fct_blondi ( ? )

12 Sjoerd_Drent

13 jeroenk

dat jullie een verkeerd lijstje kopieëren..... :jerry

1 gertje

2 soepkiepe

3 Rik

4 FnF_racer

5 Trashmetal

6 corsa_c20xe