• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn blauwe B + werkzaamheden!!!

[rquote=1906468&tid=142729&author=ginoceros]

Super ... alleen hoe heten die krengen in het Duits ??[/rquote]

Wat denk je zelf: poepnegel :):):)

Karosserie zierleisten nieten

Ik denk als je bovenstaande intikt en dan ascona B erbij zet dat er wel uit moet komen.

Zierleisten, klammer etc maar geen popnageltjes te vinden bij ps autoteile. Wel plastic dingen die je vgl mij door een gat in het spatbord moet duwen maar vgl mij kan dat nooit goed blijven zitten.

De webshop van dr.manta opent zich op mijn macbook niet.

Tjonge ik had je hoger ingeschat, valt dat weer tegen zeg.

Een beetje googlen geeft het volgende,

Blind nieten

clip nieten

zierleisten nieten

nieten

Heb je nu wel heel erg geholpen, verder moet je alleen nog op bovenstaande links klicken. Denk dat dat wel gaat lukken. :P:P:P

Het drekboek maar gelijk inruilen voor een echte.:D:D Kijk even bij ps autoteile op de EBAY winkel. Dat lukt misschien wel.

Zierleisten, klammer etc maar geen popnageltjes te vinden bij ps autoteile. Wel plastic dingen die je vgl mij door een gat in het spatbord moet duwen maar vgl mij kan dat nooit goed blijven zitten.

De webshop van dr.manta opent zich op mijn macbook niet.

Die dingen heb ik ook wel gevonden maar die zien er niet anders uit dan normale popnagels dus vandaar dat ik er weinig aan heb.

Ik pop de plastic dingen gewoon op het spatbord en druk de sierlijst en daarna op. Maak wel FF een testje op een oud spatbord.

En bedankt voor het zoeken he .... :angel:angel

Tjonge ik had je hoger ingeschat, valt dat weer tegen zeg.

Een beetje googlen geeft het volgende,

Blind nieten

clip nieten

zierleisten nieten

nieten

Heb je nu wel heel erg geholpen, verder moet je alleen nog op bovenstaande links klicken. Denk dat dat wel gaat lukken. :P:P:P

Het drekboek maar gelijk inruilen voor een echte.:D:D Kijk even bij ps autoteile op de EBAY winkel. Dat lukt misschien wel.

[rquote=1906806&tid=142729&author=ginoceros]Die dingen heb ik ook wel gevonden maar die zien er niet anders uit dan normale popnagels dus vandaar dat ik er weinig aan heb.

Ik pop de plastic dingen gewoon op het spatbord en druk de sierlijst en daarna op. Maak wel FF een testje op een oud spatbord.

En bedankt voor het zoeken he .... :angel:angel[/rquote]

Natuurlijk kun je de clips met een popnagel bevestigen op het spatscherm. Maar dan krijg je de clip niet meer los. En daarom hebben de originele nageltjes een extra randje. Dus zodra de nagel wordt gepopt, dan blijft er een stukje uitsteken om de clip overheen te schuiven. Kijk nog maar eens goed naar de foto's dan zie je een extra randje zitten.

Wil je het gemakkelijk bevestigen dan kun je altijd nog montage kit gebruiken.:D:D:D

Die dingen heb ik ook wel gevonden maar die zien er niet anders uit dan normale popnagels dus vandaar dat ik er weinig aan heb.

En bedankt voor het zoeken he .... :angel:angel

[rquote=1906806&tid=142729&author=ginoceros]Die dingen heb ik ook wel gevonden maar die zien er niet anders uit dan normale popnagels dus vandaar dat ik er weinig aan heb.

En bedankt voor het zoeken he .... :angel:angel[/rquote]

Natuurlijk kun je de clips met een popnagel bevestigen op het spatscherm. Maar dan krijg je de clip niet meer los. En daarom hebben de originele nageltjes een extra randje. Dus zodra de nagel wordt gepopt, dan blijft er een stukje uitsteken om de clip overheen te schuiven. Kijk nog maar eens goed naar de foto's dan zie je een extra randje zitten.

Wil je het gemakkelijk bevestigen dan kun je altijd nog montage kit gebruiken.:D:D:D

Vandaag ook even de gps erbij gehad en de km afwijking is meer dan 30km/uur dus das toch wel veel. De 175/50/13 gaan er dus af en worden verkocht.

Een normale maat is 185/70/13 > wat zijn leuke alternatieven voor iets plattere banden die wel binnen het "normale" bereik blijven ??

ik had er bij mij toen 205/60/13 opliggen, anders wordt het misschien 195/55/13 of 195/50/13 dan kom je qua rolomtrek wat dichter in de buurt van het origineel.

Vandaag ook even de gps erbij gehad en de km afwijking is meer dan 30km/uur dus das toch wel veel. De 175/50/13 gaan er dus af en worden verkocht.

Een normale maat is 185/70/13 > wat zijn leuke alternatieven voor iets plattere banden die wel binnen het "normale" bereik blijven ??

ik had er bij mij toen 205/60/13 opliggen, anders wordt het misschien 195/55/13 of 195/50/13 dan kom je qua rolomtrek wat dichter in de buurt van het origineel.

ascona1_edited.jpg

ascona2-1.jpg

alstu :thumbup

Terug
Naar boven