• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn blauwe B + werkzaamheden!!!

Kijk dat zier er allemaal goed uit zeg:thumbup

word wel een nette ascona zo.

ga vooral door zo man,:afro

En vergeet de:kewlpics niet

Nou vooruit dan :

Op marktplaats een setje Konis gekocht voor de achterkant en mooi schoongemaakt

018%20konis.jpg

Velgen gedeeltelijk gespoten, moeten nog 1 zwarte laklaag krijgen en diverse blanke laklagen

019%20klaverblad%201ste%20zwarte%20laklaag.jpg

Remklauwen moeten nog 1 laklaag krijgen

020%20remklauwen%201ste%20zwarte%20laklaag.jpg

Nou vooruit dan :

Op marktplaats een setje Konis gekocht voor de achterkant en mooi schoongemaakt

018%20konis.jpg

Velgen gedeeltelijk gespoten, moeten nog 1 zwarte laklaag krijgen en diverse blanke laklagen

019%20klaverblad%201ste%20zwarte%20laklaag.jpg

Remklauwen moeten nog 1 laklaag krijgen

020%20remklauwen%201ste%20zwarte%20laklaag.jpg

klopt ... met gras erover zou ie niet zo goed remmen he .... :D:D

d'r moeten wat dingetjes gelast worden en ik krijg het lasapparaat morgen pas binnen dus tot die tijd hou ik me maar met dit soort zaken bezig.

Moet nog even uitzoeken welke staalomvlochten remleidingen er besteld moeten worden.

klopt ... met gras erover zou ie niet zo goed remmen he .... :D:D

d'r moeten wat dingetjes gelast worden en ik krijg het lasapparaat morgen pas binnen dus tot die tijd hou ik me maar met dit soort zaken bezig.

Moet nog even uitzoeken welke staalomvlochten remleidingen er besteld moeten worden.

bij het topic van Sniksnak zijn remmen hier in het verkoop gedeelte staan wat linkjes van Ebay voor stahlflex leidingen geloof ik

bij het topic van Sniksnak zijn remmen hier in het verkoop gedeelte staan wat linkjes van Ebay voor stahlflex leidingen geloof ik

[rquote=1890994&tid=142729&author=asconaBB]goed bezig met deze ascona , velgen zien er gaaf uit zo

ik heb er ook koni geel onder [/rquote]

ja die van jou is ubervet !!!

mijn broer heeft erg veel interesse in mijn ascona als hij straks af is dus ben nog op zoek naar een leuke 2 deurs B ascona of een snelle C-Kadett

[rquote=1890994&tid=142729&author=asconaBB]goed bezig met deze ascona , velgen zien er gaaf uit zo

ik heb er ook koni geel onder [/rquote]

ja die van jou is ubervet !!!

mijn broer heeft erg veel interesse in mijn ascona als hij straks af is dus ben nog op zoek naar een leuke 2 deurs B ascona of een snelle C-Kadett

Lekker weertje dus lekker bezig met wat lasklusjes.

Velgen moeten nog een blanke laklaag krijgen maar de veertjes -40mm van promax zijn ondertussen wel binnengekomen dus die ga ik monteren wanneer ook de remconversie wordt gedaan.

021%20veren.jpg

Lekker weertje dus lekker bezig met wat lasklusjes.

Velgen moeten nog een blanke laklaag krijgen maar de veertjes -40mm van promax zijn ondertussen wel binnengekomen dus die ga ik monteren wanneer ook de remconversie wordt gedaan.

021%20veren.jpg

je maakt er een mooie ascona van zo te zien.:)

nog even een tip voor de velgen, ik denk dat ze gestraald zijn?

dan kun je beter het naadje van het hart naar de rand afkitten. deze begint anders na een tijdje te roesten.

je maakt er een mooie ascona van zo te zien.:)

nog even een tip voor de velgen, ik denk dat ze gestraald zijn?

dan kun je beter het naadje van het hart naar de rand afkitten. deze begint anders na een tijdje te roesten.

yep zijn gestraald en ik heb ze zo goed mogelijk schoongespoten en gekrabt. Daarna veel antiroest in de naad gepsoten omdat ik een kitrandje niet mooi vind dus we zullen wel zien of en wanneer ze een keer beginnen te roesten :D:D

Maar toch bedankt voor de tip.

yep zijn gestraald en ik heb ze zo goed mogelijk schoongespoten en gekrabt. Daarna veel antiroest in de naad gepsoten omdat ik een kitrandje niet mooi vind dus we zullen wel zien of en wanneer ze een keer beginnen te roesten :D:D

Maar toch bedankt voor de tip.

Afgelopen tijd wat laswerk verricht en vandaag de verlagingsveren geplaatst aan de voorzijde. Morgen volgt de achterkant.

Zoek nog een setje gele Konis voor de voorzijde. (geen ingekorte)

Veer geplaats linkerzijde

022%20linkerveer%20geplaatst.jpg

Veer geplaatst rechterzijde

023%20rechterveer%20geplaatst.jpg

Terug
Naar boven