• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn blauwe B + werkzaamheden!!!

Kwam erachter dat bij 1 koplamp een stuk plastic is afgebroken dat de scheiding vormt tussen hoofdlicht en knipperlicht en ik denk dat dat wel een probleem is mbt APK. Met de oranje glaasjes erin valt dit niet op dus waarschijnlijk gaan ze er toch weer in tot ik ergens een goedkoop koplampje op de kop kan tikken maar dat heeft geen prioriteit ... d'r is al genoeg geld in de wagen gestoken :cool::cool:

mooi werk kerel :thumbup zonder de knipperlicht glaasjes vind ik hem mooier maar inderdaad als het voor de apk problemen gaat opleveren zou ik het ook niet doen

mooi werk kerel :thumbup zonder de knipperlicht glaasjes vind ik hem mooier maar inderdaad als het voor de apk problemen gaat opleveren zou ik het ook niet doen

zit bij mij zonder reflectors geloof ik

heb de ascona even niet thuis staan maar zal straks wel eens kijken

verder goed werk, spuitwerk ziet er goed uit

is het met de spuitbusjes niet wat doffer geworden dan de rest?

zit bij mij zonder reflectors geloof ik

heb de ascona even niet thuis staan maar zal straks wel eens kijken

verder goed werk, spuitwerk ziet er goed uit

is het met de spuitbusjes niet wat doffer geworden dan de rest?

Op de foto's ziet het er goed uit maar idd is het niet gelijk aan origineel. Ik kan er goed mee leven !

Ben nu de wielkasten even in de Dinitrol aan het zetten ... wat een troep zeg.

Op de foto's ziet het er goed uit maar idd is het niet gelijk aan origineel. Ik kan er goed mee leven !

Ben nu de wielkasten even in de Dinitrol aan het zetten ... wat een troep zeg.

Alles is weer gemonteerd en de wielkasten zijn mooi zwart geworden. De voorbumper weer een beetje in model gebracht en zojuist de ATS-en met de hogere banden opgehaald dus morgen mag ie weer vd bokjes af en kan het motortje weer us gestart worden.

046%20front%20klaar.jpg

Alles is weer gemonteerd en de wielkasten zijn mooi zwart geworden. De voorbumper weer een beetje in model gebracht en zojuist de ATS-en met de hogere banden opgehaald dus morgen mag ie weer vd bokjes af en kan het motortje weer us gestart worden.

046%20front%20klaar.jpg

De dikke bandjes zitten erop en ik kan weer rijden.

Loopt nu aan de voorzijde wel aan als ik over hobbels rij dus ik heb vandaag nog wat te doen .....

047%20klaar.jpg

De dikke bandjes zitten erop en ik kan weer rijden.

Loopt nu aan de voorzijde wel aan als ik over hobbels rij dus ik heb vandaag nog wat te doen .....

047%20klaar.jpg

Ziet er in het echie nog beter uit.

M.b.t. de dikkere verenrubbers waar wij het over hadden, ik zou toch eerst de schokdempers wisselen. Mocht dat niet voldoende zijn kn je nog altijd de dikkere rubbers plaatsen. Ik vind hem wel mooi liggen zo met de voorkant ietsje lager. Zou jammer zijn als dat veranderd.

Ziet er in het echie nog beter uit.

M.b.t. de dikkere verenrubbers waar wij het over hadden, ik zou toch eerst de schokdempers wisselen. Mocht dat niet voldoende zijn kn je nog altijd de dikkere rubbers plaatsen. Ik vind hem wel mooi liggen zo met de voorkant ietsje lager. Zou jammer zijn als dat veranderd.

Dat doe ik denk ik ook dus op zoek naar een setje gele of rode konis voor de voorkant !!

Tevens de wagen laten uitlijnen en hij ligt nu heerlijk op de weg !

Dat doe ik denk ik ook dus op zoek naar een setje gele of rode konis voor de voorkant !!

Tevens de wagen laten uitlijnen en hij ligt nu heerlijk op de weg !

ziet er veel beter uit zo , mooi gevuld die wielkasten

voor de koplampen zijn er ook van die witte knipperlicht reflectors te koop, ook zwarrte

persoonlijk vind ik origineel oranje het mooist

ziet er veel beter uit zo , mooi gevuld die wielkasten

voor de koplampen zijn er ook van die witte knipperlicht reflectors te koop, ook zwarrte

persoonlijk vind ik origineel oranje het mooist

Terug
Naar boven