• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn c kadett 16v turbo 9/9 2014

zo nu weer even wat aan de kadett gedaan zie overal van die meters op de reel maar de zijn niet goed wand deze heb geen vloeistof er in wat wel moet

denk het niet heb er niets aan rij tog alleen in de zomer en deet het met de 16v ook niet en wil hem nu zo makken dat het 100% is

volgende week maandag ga ik weer verder dan gaan we de steun maken en het subfreem klaar maken

nou weer even wat dingen gedaan en wat gekocht

vandeweek een dike achteras opgehaald om klaar temaken zonder dat mijnen er onder uit moet diff 3.44

ook maar de distributie kap en de inlaat en het L tje weg gebracht naar de spuiter

heb ook nog even een verstelbaare panhard stang op gehaald

gister nog even wat dintjes gemaakt dat het er weer beter uit ziet

en vandaag naar de apk wat een tegen valler dik afkeur

blouweplaaten

zwarte achterlichten geen rode reflector

het filtertje van de karterdampen

heeft geen verwarming

veerschotel lasse

binne kant dorpel

en de achtervelgen loopen aan over drempels met 2 man mag ook

dus van 10uur even gas geven en die dinge gemaakt is nu weer klaar voor 2 jaar en anderhalve maand

wat me mee viel was de co die was 0,32 gewoon super

dag mag niet voor de apk want mijne is van 79 en het mag tot 78 dus heb die even omgeschroeft en toen er apk op zat heb ik die blouwen er op geschroeft

hoi ik ga ook begingen met een 16v inbouwen in me coupe met disontsteking is het een beetje makkelijk aan te sluiten en waar moet ik op letten als je wat advies heb hoor ik het graag :thumb

vandaag weer wat dingen gehaald bij een vriend

stuurhuis omklaar temaken

kabelboom gaa een nieuwe maken

bumersteuntjes voor het spit

en een bugel die onder de auto zit

zal vandeweek even een foto van het spit maken

@GlennGSI wrote:Staat er nou Notten op je bougie afdekkapje ?? Anton Notten uit Brunssum ? ?? Komt mijn XE ook vandaan !

er staat inderdaad notten op het bougie kapje en deze jongen komt ook uit brunssum aleen heet hij toon notten deze jongen heeft mijn slinderkop gereviseerd en onderblok gehoond en heeft de inlaat gemaakt en de olie aanzuigbuis

hij doet normaal aleen bmw motoren maken en zijn hobby is c20xe en c20let

erstond eerst notten op de inlaat maar vond ik niet mooi was er in gekrast met een kras pen

morgen moet ik werken maar ben aant twijfelen om zondag tog langs tekomen met de kadett kom anders even met mijn andere auto

morgen moet ik mijn spullen halen die zijn gespoten hoop dat het echt klaar is morgen

ten eerste was ik zondag niet op sevenum met de kadett hier was het aant regenen dan haal ik hem niet er uit

heb wel nog even toen ik van sevenum terug kwam stuk je er nee gereden en sevenum was weer top

nu ben ik al een tijdje aant denken voor een turbo de c20let intebouwen kan nu een leuk blokje koopen voor een leuke prijs

maar wat moet ik met mijn oude motor doen ? heeft veel geld gekost en is nog nieuw heeft pas 500km geloopen

wat is zoiets waart vraag ik me af

wil hem verkoopen zonder de tuning dingen gewoon orinelen motor die compleet klaar is en nog heel wat jaaren mee gaat is geen euro op bespaard wat zouden jullie doen

tog weer paar dingen gedaan aan de kadett ben bezig met de gril om die embleemloos temaken hier een foto van hoe die word

2de foto is met het l tje van notten en de die hou ik er op is mooi geworden

ik laat de auto ook die kleur spuiten maar dat zal nog even duuren

heb gister een c20let gekocht die gaat er nu inkomen dus voor de geen die nog een super motor zoekt met dis

die is tekoop heb ook nog een karterpan van 18s kan mee verkocht worden zoals de fsi vervanger en uitlaat

Terug
Naar boven