• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn c kadett 16v turbo 9/9 2014

@Fearless wrote:DIkke inlaat!!

Zelfbouw?

jah de inlaat is zelf bouw van notten heeft die voor een vriend van mij gemaakt maar die heeft er nooit mee gereden om dat de auto nooit af is gekomen

hier wat nieuwe spullen gekocht

hier gaat de 16v er uit

zo hier wat foto,s van de in bouw van de turbo de motor licht nog niet zo als ik het wil zal aan de turbo kant nog een hoop aan moeten passen

dat is een ding wat zeker is ook word de kabelboom stuk beter

zou naar lange tijd weer wat foto.s

heb nog een keer wat foto.s van het interieur gemaakt hoe het er uit ziet

had ook nog een andere klok gekocht voor de turbo motor en ook nog een andere 18s pan

kan ik de motor al klaar maken had ook nog 2 flenzen gekocht om zelf een inlaat hoedje te maken en een uitlaat deze flenzen zijn van staal heb de naar laten maken van rvs

[/

@drakos wrote:blijft een vette bak :wors

maar ga dat notten spruitstuk weer eraf halen? :shock:

nee deze zit er nog niet op komt nu dan op de turbo

en gsi maffia ja ben je wel dankbaar voor het mooie klokje :thumbup

rij al 4 jaar zonder en als ik op apk ga zet ik een blazer op het des

volgende week maandag word de steun gemaakt en het subfreem aan gepast heb het met een vriend van me pa naar gekeken die me dat even gaat maken die regelt dat altijd voor mij heeft ook al meer voor me gemaakt de man heeft gouden handen

de inlaat is echt zelfbouw van de jongen die ook mijn motor heeft gemaakt t.notten hij heeft deze inlaat zelf gemaakt

alleen is deze inlaat niet gemaakt voor een c kadett maar voor normaal vandaar de hoek van de gasklep maar dat zal wel goed komen

@louwe 16 klepper wrote:@Raluph wrote:Zeker een mooi c´tje :thumb

ook n mooi i.c tje ;)

hoewel t lijkt of dat die ook nog wel wat breder had kunnen zijn??

louwe 16 klepper

wat bedoel je daar mee de intercooler of de auto zelf

wat betreft de intercooler is deze echt groot onder in moeten ook nog de slangen komen

en wat mijn probleem is is dat de inlaat niet recht loopt deze loopt net als een lexmaul

en dan moet ik met buizen gaan werken om bij mijn intercooler te kommen en als ik

de slangen boven zou hebben zou ik denk ik niet uit kommen

moet wel zegen de intercooler zit wel mooi voor de radiator en ik die niet veel naar achter hoefte te zetten

daar zal ik ook nog even een foto van maken

Mooie Kadett, maar helaas zie ik alleen maar de foto van een kadett, de rest is met een kruisje, ligt dat aan mij, krijg ook niet mijn fotos erbij ondanks dat ik een mooi F cabrio heb.

Groetjes Danimar

vandaag nog even bij de kadett geweest heb vandaag mijn inlaat gepast voor het turbo blok

en moet zegen dat het erg dik uit ziet zou ook nog even een foto,s maken radiator

nu gaa ik vandeweek mijn turbo er op zeten

Terug
Naar boven