• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn champion update , + cabrio

@ jbl, ik krijg binnenkort een offerte die wacht ik eventjes af. Thanks

Vandaag lederen interieur opgehaald bij rabbit opc deze komt er in. Auto is naar de voorkeuring geweest en is afgekeurd op een aantal kleine punten. Prikkie is al 1 en ander aan het maken en dinsdag gaan we er samen mee verder. Volgende week eindelijk rijden king:

Het huidige interieur staat te koop, mochten er mensen op zoek zijn naar een interieurtje....

goed bezig

vraag dan wel even hoe het op kenteken komt want bij mijne hadden ze het GSI weggelaten :(

mijne is gewoon kadett en verder niets

@ jbl, ik krijg binnenkort een offerte die wacht ik eventjes af. Thanks

Vandaag lederen interieur opgehaald bij rabbit opc deze komt er in. Auto is naar de voorkeuring geweest en is afgekeurd op een aantal kleine punten. Prikkie is al 1 en ander aan het maken en dinsdag gaan we er samen mee verder. Volgende week eindelijk rijden king:

Het huidige interieur staat te koop, mochten er mensen op zoek zijn naar een interieurtje....

ik ken hier wel iemand die echt goed is en meestal niet heel duur

ik kan misschien zijn tel nr regelen voor je

Zo is ie geworden. Nu nog de originele skirts er weer op en een achteras met schijven en dan vind ik het voor dit jaar wel weer even goed.... waarschijnlijk....

10062011332.jpg

10062011331.jpg

10062011330.jpg

10062011333.jpg

10062011329.jpg

03062011320.jpg

ik ken hier wel iemand die echt goed is en meestal niet heel duur

ik kan misschien zijn tel nr regelen voor je

Zo is ie geworden. Nu nog de originele skirts er weer op en een achteras met schijven en dan vind ik het voor dit jaar wel weer even goed.... waarschijnlijk....

10062011332.jpg

10062011331.jpg

10062011330.jpg

10062011333.jpg

10062011329.jpg

03062011320.jpg

Terug
Naar boven