• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn dank aan wim-v6

Wim, waar ben je, kan me niet voorstellen dat je de afgelopen 7 uur hier niet ben geweest :D

@Senatorman wrote:Uit geschiedenis, statistieken en berekeningen heeft willem nooit langer dan 7:34uur het forum ongemoeid gelaten. Dit houdt in dat naar verwachting Wim binnen 22 minuten op het forum komt.

Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst :vertag

Dan slaapt ie ook maar kort :jerry

:thumb dat willem zoveel mensen uit de brand helpt

maar ook hij zit er wel eens een beetje naast hoor, het is ook maar een mens ;)

@trashmetal wrote:@Senatorman wrote:Uit geschiedenis, statistieken en berekeningen heeft willem nooit langer dan 7:34uur het forum ongemoeid gelaten. Dit houdt in dat naar verwachting Wim binnen 22 minuten op het forum komt.

Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst :vertag

Dan slaapt ie ook maar kort :jerry

:thumb dat willem zoveel mensen uit de brand helpt

maar ook hij zit er wel eens een beetje naast hoor, het is ook maar een mens ;)

maar dat is zeer zeldzaam dat wim het mis heeft.

misschien een nieuwe leus voor het opel forum.

gooi uw vraagbaak maar weg, wij hebben wim v6!

:jerry :jerry

het zijn zeker super mensen zo zijn er niet veel meer laast (even) een spruitstuk opgehaald in berkel het was gelijk een gezellige avond! toppie echt! :jerry

bijna iedereen blijft hangen bij ons, Bakkie koffie..

@ online: meestal alleen S'avonds meestal, soms in het weekend of als ik vrij ben en echt niks te doen heb, ben ik ook overdag online.

En ja, ik kan ook Fouten maken, zowel technisch als met mensen, dan ben je bijna genezen van je eigen gastvrijheid naar anderen toe.

je doet je best, en krijgt een emmer stront toe!!! sommigen hier weten dan misschien nog wel wie en wat het was...

Willem

er is mij een tijdje terug 1 ding gezegd, en ik kan niks anders dan hem gelijk geven.

je kunt je nergens zo in vergissen als in een mens.

en deze kennen de meesten wel denk ik...

hoe beter je de mens leert kennen, des te meer je je hond gaat vertrouwen.

jammer dat er mensen bij zijn die misbruik maken van de gastvrijheid.

ik heb ook altijd iedereen overal waar ik mee kon proberen te helpen.. heb mijn leergeld wel gegeven, ik doe het niet zo snel meer.

Iedereen maakt wel eens fouten. Is menselijk en kan gebeuren. Wim is een hele aardige behulpzame man die kennis van auto's heeft welke hij weer met ons deelt. We zouden eventueel een aparte topic kunnen openen waar we vragen aan wim kunnen deponeren :lol:

Galaxy Nexus Tapatalk

@usbstick wrote:ja ik heb ook heel even deze vectra station mogen aanschouwen, hij liep weer soepel :thumb

n wim is super leergierig als het over techniek gaat en alles eromheen,

toe ik voor het eerst bij wim kwam toen was ook mn bobine kpot, vervolgens sta ik z'n auto in stukken te zagen :jerry

gr. arjan

MOORDENAAR :jerry :jerry

Wim staat altijd klaar ...

Heb ik ook al gemerkt :D

Dus al deze veren verdient hij wel :thumb

ja ik heb ook heel even deze vectra station mogen aanschouwen, hij liep weer soepel :thumb

n wim is super leergierig als het over techniek gaat en alles eromheen,

toe ik voor het eerst bij wim kwam toen was ook mn bobine kpot, vervolgens sta ik z'n auto in stukken te zagen :jerry

gr. arjan

Terug
Naar boven