Heb gisteren een flesje FinGear en Fin25 olie additieven gekocht om eens te proberen.
Jammer dat er niet eens één reactie is gekomen op mijn groepsaankoop topic

Heb het nu echt voor de hoofdprijs moeten kopen, scheelt ongeveer 40%!! Zowieso wel raar dat er zelfs voor die prijs niemand eens kennis wil maken met deze producten.
Aan de andere kant begrijp ik het heel goed, werkelijk 99% van dit soort producten die gewoon in de winkel liggen is rommel, niet nodig, te duur, werkt helemaal niet... enz. enz. En dat maakt mensen er niet enthusiaster op om het te kopen. Bovendien zit er een verpakking omheen die in Rusland tijdens de koude oorlog niet had misstaan, in plaats van een flitsende doorsnee tekening van een V8 motor, en er zit ook al geen dikke marketing achter, en al helemaal geen schaars geklede dame die het aanprijst.... ok, ik geef jullie allemaal geen ongelijk....
Ik KENDE dit merk al en ben al zeeeer te spreken over hun teflon spray. Minder te spreken over hun schoonmaak middelen dan wel weer....
Maar goed, mijn F20 versnellingsbak was een heel klein beetje lawaaierig, niet zorgwekkend, maar wel net een beetje suizend geluid, wat bakken wel vaker doen...terwijl er toch vrij nieuwe olie in zit van Kroon Oil en het staat goed op peil. Maar ja, bak is natuurlijk ook de nieuwste niet meer....kan ook een andere kopen voor een paar tientjes, maar wat tref je dan weer aan....
Ben dus eerst eens met de FinGear begonnen, de motor loopt verder namelijk heel mooi... Ik kan nu al zeggen dat de bak zeker veel stiller is geworden en veel smoother schakelt!! Is zeker wel aan te bevelen dus!!
Nou nog eens kijken of het wat met het verbuik doet....Hou dat al enige maanden strikt bij en vind het verbruik vrij hoog met 1:10-1:12. Nou is het natuurlijk winter geweest, dus het verbruik zal de komende tijd toch wel al wat beter worden, maar goed, als er spectaculaire verschillen zijn zal dat toch wel op gaan vallen....