Hey Wesley, nee de tank is nog niet binnen, geeft ook niks want het is vandaag alleen gelukt om het oude blok eruit te halen en de schokbrekers te vernieuwen en veerpoten voor van nieuwe wiellagers voorzien.
Had van de week de F20 bak gereinigd onder de douche, wel even de gaten voor de aandrijfassen afgedopt eerst. Het druklager voor de koppeling ook even gedemonteerd, gereinigd en nieuw vet in gedaan.
Remdruk begrenzers voor mijn achter as?!:wtf Wat zijn dat dan?king: Achter as moet er in elk geval wel nog op, dus er kan nog wat aan gedaan worden, sterker nog, ik wil hem eerst nog helemaal netjes maken...
De benzinepomp van M-tech wel vrijdag nog binnen gekregen, erg mooi ding!
Dan wil ik zonder Lambda sonde gaan rijden en een 'vuile' C20XE gaan rijden, schijnt voordelen te hebben qua vermogen en verbruik. En ik sla ook de kat over...
Wel blijk ik nog een bobine nodig te hebben en een of andere regelaar voor bij de bobine. Ook een brandstof relais heb ik nog niet...
De bak van de E18NV is trouwens toch gewoon een F16, was onder de vuil lagen gewoon niet meer te zien!
Dan denk ik dat ik zelf maar met de ruitenkit aan de gang ga voor mijn motorsteun rubbers, want die mogen alle drie wel even stugger gemaakt worden. De motor steun aan de distributie zijde is trouwens ook nog een te lichte steun, daar moet ik dus ook nog wat op bedenken. Eigenlijk vind ik het wel gewoon leuk om daar een zelf voor te fabrieken uit staal. Heb een plasma snijder, slijpbanden, tig en mig las apperatuur, noem-maar-op! Maar goed, als dat afkeur betekent dan natuurlijk niet!
Heb dus inderdaad de auto over de motor met bak en aandrijfassen heen getild met de motor takel en ben zeker van plan om de C20XE er ook zo in te plaatsen weer.
Donderdag of vrijdag gaan we er mee verder, LEUK!:wub