trashmetal
Forumbewoner
@Vinci wrote:@trashmetal wrote:maar feit blijft, alles van metaal gaat roesten vroeg of laat
als je van plan bent je auto lang te houden
is tectyleren van bodem wielbakken en holle ruimtes een must
VOOR dat er problemen ontstaan
onderhoud is alles, ongeacht merk
Mijn buurman heeft een Citroen, zo'n klein schijthok en die heeft al meer dan twee jaar een beschadiging aan het voorste zijscherm. Alle lak is er af! Al die tijd al, en ik dacht eerst dat het een kwestie van weken zou zijn voor de boel zou roesten. Nou er zit nog steeds geen spatje roest op!
Hoe komt dat?
Dat plaatwerk is eerst gegalvaniseerd. Het kan dus net als elke afvalcontainer jaren lang buiten staan ZONDER lak. De lak is puur een optische afwerking eigenlijk..
Dus dat alle auto's roesten is ZEKER niet waar hoor!
dream on.....
als je van plan bent je auto lang te houden
is tectyleren van bodem wielbakken en holle ruimtes een must
VOOR dat er problemen ontstaan
onderhoud is alles, ongeacht merk
Mijn buurman heeft een Citroen, zo'n klein schijthok en die heeft al meer dan twee jaar een beschadiging aan het voorste zijscherm. Alle lak is er af! Al die tijd al, en ik dacht eerst dat het een kwestie van weken zou zijn voor de boel zou roesten. Nou er zit nog steeds geen spatje roest op!
Hoe komt dat?
Dat plaatwerk is eerst gegalvaniseerd. Het kan dus net als elke afvalcontainer jaren lang buiten staan ZONDER lak. De lak is puur een optische afwerking eigenlijk..
Dus dat alle auto's roesten is ZEKER niet waar hoor!
dream on.....