• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn GSE doet het !!!

Inderdaad Ron, veel mazzel gehad... en ook het rubber is in prima staat....maar het meest blij ben ik toch met m'n bijna nieuwe en spotgoedkope voorscherm :thumb

Leuk en terecht... wanneer je met een Monza naar Italië gaat,,, moet je daar wel even langs king:

Ja Rinus, ook de voorzetglaasjes zitten erop, die mistlampunits kreeg ik trouwens gratis van hem mee :thumbup .

Al met al kostte alles me € 35,-

Maarre... hoe was de meeting in België..???

Mijn Monza doet het trouwens nog steeds prima, gisteren weer zo'n 50 km ermee gereden...

Maar... nu eerst met vakantie :agent , dus vanaf donderdagavond horen jullie een tijdje niets meer van me

@MonzaRon wrote:@steef63 wrote:Mijn Monza doet het trouwens nog steeds prima, gisteren weer zo'n 50 km ermee gereden...

Maar... nu eerst met vakantie :agent , dus vanaf donderdagavond horen jullie een tijdje niets meer van me

Dan schijnt het eerste probleem opgelost te zijn :thumb

we zullen je gaan missen, steef, :cry ennuh..... fijne vakantie alvast gewenst
italian-flag-54.gif

Hartstikke mooi, Steef. Dan is de techniek nu "onder controle" en dan kun je de ogen gaan richten op het meer visuele aspect.

Belgie was okido. Niet zo'n grote meet, zo'n 40 a 50 auto's, maar wel erg leuke mensen. En ik had een belangstelling met de Monza. Veel complimentjes gehad. Er was nog 1 andere Nederlander, met een Commo C Berlina. Voor de rest veel GT's, Coupe Kadettjes C en wat Ascona's en een enkele verdwaalde Rekord D (waarvan eentje echt een beauty). Lekker binnendoor gereden, heen en terug.

Have a nice holiday !!!

@MonzaRon wrote:@steef63 wrote:Mijn Monza doet het trouwens nog steeds prima, gisteren weer zo'n 50 km ermee gereden...

Dan schijnt het eerste probleem opgelost te zijn :thumb

we zullen je gaan missen, steef, :cry ennuh..... fijne vakantie alvast gewenst
italian-flag-54.gif

Hartstikke mooi, Steef. Dan is de techniek nu "onder controle" en dan kun je de ogen gaan richten op het meer visuele aspect.

Belgie was okido. Niet zo'n grote meet, zo'n 40 a 50 auto's, maar wel erg leuke mensen. En ik had een belangstelling met de Monza. Veel complimentjes gehad. Er was nog 1 andere Nederlander, met een Commo C Berlina. Voor de rest veel GT's, Coupe Kadettjes C en wat Ascona's en een enkele verdwaalde Rekord D (waarvan eentje echt een beauty). Lekker binnendoor gereden, heen en terug.

Have a nice holiday !!!

Ik ben inmiddels weer terug van vakantie en ben weer zachtjes aan met de Monza begonnen.

De (grotere) roestplekken/kruipertjes aanpakken met de dremel met staalborsteltjes, dat gaat prima trouwens, heel mooi om kleine(re) plaatselijke roestplekken aan te pakken.

Daarna in de grondverf en een aantal keren aflakken, schuren en polijsten met cleaner.. (bijna) niet meer zichtbaar.... daarmee heb ik wel geluk met mijn witte lak. :wors

Aanstaand weekend wil ik de tank er onderuit halen en behandelen, dan de eindstukken van de achterschermen erin laten lassen. Die zijn te koop bij Opel4Ever heb ik gezien.

Trouwens...weet iemand hoe het nu gaat met het toesturen van de onderdelen??... ik heb een tijdje geleden een topic gelezen dat dat stagneerde de laatste tijd. :hmmz

Daarna mijn voorscherm(en) aanpakken en dan is het tijd om de hele onderkant te laten spuiten, maar dat wil ik het einde van het jaar bij de spuiter als stopwerk laten doen, staat ie meteen gestald voor de winter hahaha :thumb ....

Had vorige week trouwens weer een storingkje, m'n benzinepomp begon ineens flink herrie te maken en soms viel de motor weer uit :cry .. maar...wat bleek: het aanzuigslangetje van tank naar pomp had ik iets te lang gelaten waardoor hij in een bocht lag tegen de stabilisatorstang aan en daardoor werd hij haaks dichtgedrukt... hij kreeg dus weer (bijna) geen benzine... :D Gelukkig maar... ik dacht eerst dat de pomp het ging begeven.

Verders loopt ie gelukkig nog steeds prima :thumb

Wordt uiteraard weer vervolgd

Ik ben inmiddels weer terug van vakantie en ben weer zachtjes aan met de Monza begonnen.

De (grotere) roestplekken/kruipertjes aanpakken met de dremel met staalborsteltjes, dat gaat prima trouwens, heel mooi om kleine(re) plaatselijke roestplekken aan te pakken.

Daarna in de grondverf en een aantal keren aflakken, schuren en polijsten met cleaner.. (bijna) niet meer zichtbaar.... daarmee heb ik wel geluk met mijn witte lak. :wors

Aanstaand weekend wil ik de tank er onderuit halen en behandelen, dan de eindstukken van de achterschermen erin laten lassen. Die zijn te koop bij Opel4Ever heb ik gezien.

Trouwens...weet iemand hoe het nu gaat met het toesturen van de onderdelen??... ik heb een tijdje geleden een topic gelezen dat dat stagneerde de laatste tijd. :hmmz

Daarna mijn voorscherm(en) aanpakken en dan is het tijd om de hele onderkant te laten spuiten, maar dat wil ik het einde van het jaar bij de spuiter als stopwerk laten doen, staat ie meteen gestald voor de winter hahaha :thumb ....

Had vorige week trouwens weer een storingkje, m'n benzinepomp begon ineens flink herrie te maken en soms viel de motor weer uit :cry .. maar...wat bleek: het aanzuigslangetje van tank naar pomp had ik iets te lang gelaten waardoor hij in een bocht lag tegen de stabilisatorstang aan en daardoor werd hij haaks dichtgedrukt... hij kreeg dus weer (bijna) geen benzine... :D Gelukkig maar... ik dacht eerst dat de pomp het ging begeven.

Verders loopt ie gelukkig nog steeds prima :thumb

Wordt uiteraard weer vervolgd

Terug
Naar boven