@GSE wrote:
Als ik dit verhaal zo lees,dan zou ik:
Bobine inclusief aluplaat en dat zwart blokje verdenken,wissel die maar eens uit...
Verder zou je brandstofpomp relais niet in orde kunnen zijn...(verwacht het niet echt maar kan)
Of je massa verbinding met het blok...
Op 1 van die dingen gok ik,als ie niet loopt of stopt,wat doet ie dan:
geen benzine of geen vonk?
Met startpiloot in je inlaat wil ie dan wel of niet aanslaan?
Okee, maar uitwisselen gaat niet lukken, heb nu ff nix om mee uit te wisselen.
Ik ga even op nader onderzoek uit... eerst even checken of het geen benzine is (verwacht ik niet, want wanneer ie het niet doet ruik ik benzine uit de uitlaat tijdens het starten) of een gebrek aan vonk... wordt vervolgd !!
Trouwens: vanavond weer een flink stuk gereden... zonder problemen....
Zondag zal wel weer tricky worden (steeds wanneer hij moet aantreden, laat ie het afweten :cry )
Of 1 van jullie moet me beloven me naar huis te slepen als ik stilval....
Wel heel opzienbarend natuurlijk... een Monza die door een Monza gesleept wordt... hoe vaak zie je dat

Als ik dit verhaal zo lees,dan zou ik:
Bobine inclusief aluplaat en dat zwart blokje verdenken,wissel die maar eens uit...
Verder zou je brandstofpomp relais niet in orde kunnen zijn...(verwacht het niet echt maar kan)
Of je massa verbinding met het blok...
Op 1 van die dingen gok ik,als ie niet loopt of stopt,wat doet ie dan:
geen benzine of geen vonk?
Met startpiloot in je inlaat wil ie dan wel of niet aanslaan?
Okee, maar uitwisselen gaat niet lukken, heb nu ff nix om mee uit te wisselen.
Ik ga even op nader onderzoek uit... eerst even checken of het geen benzine is (verwacht ik niet, want wanneer ie het niet doet ruik ik benzine uit de uitlaat tijdens het starten) of een gebrek aan vonk... wordt vervolgd !!
Trouwens: vanavond weer een flink stuk gereden... zonder problemen....
Zondag zal wel weer tricky worden (steeds wanneer hij moet aantreden, laat ie het afweten :cry )
Of 1 van jullie moet me beloven me naar huis te slepen als ik stilval....
Wel heel opzienbarend natuurlijk... een Monza die door een Monza gesleept wordt... hoe vaak zie je dat