• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn Kadett Cabrio topic: Geschiedenisles op Autoweek

ziet er netjes uit je cabrio.

even over de schorsing. wist je dat je ook online kan schorsen en schorsen opheffen? ik doe dat altijd ideaal. hoef nooit de deur uit. kan 24/7

Ja weet ik alleen als je em op het postkantoor hebt geschorst dan moet je ook op het postkantoor de schorsing opheffen.

(Enne was m'n Digid kwijt en die heb je ook nodig voor online schorsen :vertag , online ook goedkoper dacht ik. )

Ja weet ik alleen als je em op het postkantoor hebt geschorst dan moet je ook op het postkantoor de schorsing opheffen.

(Enne was m'n Digid kwijt en die heb je ook nodig voor online schorsen :vertag , online ook goedkoper dacht ik. )

Vandaag toch iets ontdekt: ROEST :swear

Was mijn alarm aan het fatsoeneren want was om te janken hoe het erin zat (qua bedrading) Voorste deel vloerbedekking eruit gehaald en op de befaamde plek onder het koppelingspedaal op de bodem waar de voorwielophanging bevestigd zit zit een roestplekje van circa 5cm breed.

Ik ga er voorlopig niks aan doen want: het is zomer. Tijd om een keer een lasapparaatje op de kop te tikken en na de winterschorsing even in orde maken.

Vandaag toch iets ontdekt: ROEST :swear

Was mijn alarm aan het fatsoeneren want was om te janken hoe het erin zat (qua bedrading) Voorste deel vloerbedekking eruit gehaald en op de befaamde plek onder het koppelingspedaal op de bodem waar de voorwielophanging bevestigd zit zit een roestplekje van circa 5cm breed.

Ik ga er voorlopig niks aan doen want: het is zomer. Tijd om een keer een lasapparaatje op de kop te tikken en na de winterschorsing even in orde maken.

Vandaag bezig geweest met mijn ABS, verklikkerlampje blijft geregeld branden en dit komt door de voorste wielsensoren. Wilde sensor losnemen om goed schoon te maken, inbusboutje losgemaakt maar niet denken dat die sensor er uit gaat :swear

Weet iemand hoe dit moet?

Nu de sensor maar zo goed als gaat gemonteerd schoon gemaakt en lampje blijft weer uit :D

Meteen maar eens de wielkuip losgenomen om eens te checken op roest bij de A-stijl: GEEN SPATJE king:

Vandaag bezig geweest met mijn ABS, verklikkerlampje blijft geregeld branden en dit komt door de voorste wielsensoren. Wilde sensor losnemen om goed schoon te maken, inbusboutje losgemaakt maar niet denken dat die sensor er uit gaat :swear

Weet iemand hoe dit moet?

Nu de sensor maar zo goed als gaat gemonteerd schoon gemaakt en lampje blijft weer uit :D

Meteen maar eens de wielkuip losgenomen om eens te checken op roest bij de A-stijl: GEEN SPATJE king:

mooie kadett gsi cabrio :wors

ik ga zaterdag aan de mijne verder met opbouwen hoop volgend jaar er mee te kunnen gaan rijden ;)

mooie kadett gsi cabrio :wors

ik ga zaterdag aan de mijne verder met opbouwen hoop volgend jaar er mee te kunnen gaan rijden ;)

Is er iemand die weet wat voor hydraulische olie er in het reservoir van de elektische kap moet?

Hij maakte al een tijdje sputter geluiden bij het openen en sluiten en nu duurt het voort een eeuwigheid eer ie open of dicht is. :thumbdown

Is er iemand die weet wat voor hydraulische olie er in het reservoir van de elektische kap moet?

Hij maakte al een tijdje sputter geluiden bij het openen en sluiten en nu duurt het voort een eeuwigheid eer ie open of dicht is. :thumbdown

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, die van mij heeft dat ook een klein beetje met open doen, denk dat ik als tie klaar is maar eens aan de dealer ga vragen. Want dacht zelf ook olie te kort of lucht erin, maar ben er nog niet achter

Terug
Naar boven