• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn Kadett Cabrio topic: Geschiedenisles op Autoweek

Vandaag maar weer eens bezig met mijn Cabriootje, het is al lekker weer maar er moet nog een berg werk verzet worden voor ik er weer mee kan rijden....

Het interieur met stoelverwarming maar eens onder handen aan het nemen:

Iemand een nummer van de stoelverwarmingsmatten nodig?

Stoelbekleding verder aan het demonteren:

Wat zien we nu? Dat zijn gewoon Recaro's :D

Vandaag maar weer eens bezig met mijn Cabriootje, het is al lekker weer maar er moet nog een berg werk verzet worden voor ik er weer mee kan rijden....

Het interieur met stoelverwarming maar eens onder handen aan het nemen:

Iemand een nummer van de stoelverwarmingsmatten nodig?

Stoelbekleding verder aan het demonteren:

Wat zien we nu? Dat zijn gewoon Recaro's :D

Afgelopen dagen achterschort (achter de achterbumper) en de lekbakjes roestvrij gemaakt: zat wat oppervlakkige roest.

Met een fijne lamellenschijf blank gemaakt en in de zinkspray gezet. Daarna een laag tectyl eroverheen. Zelfde gedaan met wat kleine onderdelen zoals de steun voor het mistachterlicht.

Afgelopen dagen achterschort (achter de achterbumper) en de lekbakjes roestvrij gemaakt: zat wat oppervlakkige roest.

Met een fijne lamellenschijf blank gemaakt en in de zinkspray gezet. Daarna een laag tectyl eroverheen. Zelfde gedaan met wat kleine onderdelen zoals de steun voor het mistachterlicht.

Vandaag de stootstrips maar eens met de fohnmethode onderhanden genomen aangezien originele strips moeilijk nog te verkrijgen zijn.

Moet zeggen dat het resultaat me niet tegenvalt:

En het resultaat weer gemonteerd op de gespoten bumpers:

Vandaag de stootstrips maar eens met de fohnmethode onderhanden genomen aangezien originele strips moeilijk nog te verkrijgen zijn.

Moet zeggen dat het resultaat me niet tegenvalt:

En het resultaat weer gemonteerd op de gespoten bumpers:

Netjes netjes,goed bezig.Altijd een lekker gevoel als de voorzijde goed en roestvrij is.

Ziet er heel mooi uit!

Houen zo!!!!!!!

gr Marcel

Netjes netjes,goed bezig.Altijd een lekker gevoel als de voorzijde goed en roestvrij is.

Ziet er heel mooi uit!

Houen zo!!!!!!!

gr Marcel

Zojuist even met mijn hulpmonteur (ik ben er ook mee getrouwd :D ) de voorbumper weer gemonteerd! Het wordt langzaam aan weer een auto!

Zojuist even met mijn hulpmonteur (ik ben er ook mee getrouwd :D ) de voorbumper weer gemonteerd! Het wordt langzaam aan weer een auto!

Ja, nog een paar daagjes, alles is weer gemonteerd, bedrading weer netjes gemaakt inclusief de bedrading van het alarm. Alleen zitten er nog geen stoelen in....

Ja, nog een paar daagjes, alles is weer gemonteerd, bedrading weer netjes gemaakt inclusief de bedrading van het alarm. Alleen zitten er nog geen stoelen in....

Terug
Naar boven