• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn nieuwe aanwinst een bekende van hier

origineel gepost door hanskadett

@rabbitopc ik vind idd de wielen net te breed dus deze gaan de verkoop in of ik probeer ze te ruilen op iets anders welke cilinder ik toen vervangen heb weet ik niet precies meer zou je ff moeten kijken

@Bear79 foto's van de wielen komen snel er aan en de kadett c is nu van rabitopc

@GlennGSI maak je maar niet druk zal mijn bets doen hem zo te houden hoor

@crazijbertje foto's kun je van rabitopc in zijn verbouw topic vinden staan er genoeg en die lampen zit xenon in prima lichtopbrengst

@nova stemming word of is al veranderd

gaat goed komen dacht ik zo idd :thumbup ben benieuwd naar de wielen

@rabbitopc ik vind idd de wielen net te breed dus deze gaan de verkoop in of ik probeer ze te ruilen op iets anders welke cilinder ik toen vervangen heb weet ik niet precies meer zou je ff moeten kijken

@Bear79 foto's van de wielen komen snel er aan en de kadett c is nu van rabitopc

@GlennGSI maak je maar niet druk zal mijn bets doen hem zo te houden hoor

@crazijbertje foto's kun je van rabitopc in zijn verbouw topic vinden staan er genoeg en die lampen zit xenon in prima lichtopbrengst

@nova stemming word of is al veranderd

gaat goed komen dacht ik zo idd :thumbup ben benieuwd naar de wielen

vrijdag avond naar turnhout de velgen ophalen,uiteraard worden ook deze zwart van kleur.

ze zijn dezelfde maten als de verbrede stalen velgen alleen een gunstigere et waarde.

uiteraard zullen de pics dan komen

vrijdag avond naar turnhout de velgen ophalen,uiteraard worden ook deze zwart van kleur.

ze zijn dezelfde maten als de verbrede stalen velgen alleen een gunstigere et waarde.

uiteraard zullen de pics dan komen

Nou ik zou liever niet symbolisch voor een euro ruilen, maak het dan gezwellig en koop samen een krat bier! haha

Nee, Hans ik bedoel de velgen wat je nu eronder hebt liggen of heb je geen interesse meer in de cup dan kijk ik gewoon weer verders.

Greetz,

Bear

Nou ik zou liever niet symbolisch voor een euro ruilen, maak het dan gezwellig en koop samen een krat bier! haha

Nee, Hans ik bedoel de velgen wat je nu eronder hebt liggen of heb je geen interesse meer in de cup dan kijk ik gewoon weer verders.

Greetz,

Bear

hans en ik hebben al eerder op een avond afgesproken en allebei de auto's ff bekeken daarna wat onderhandelt en pas het weekend erop de deal gemaakt :thumbup dus we hebben er allebei goed over na kunnen denken en we weten allebei dat het oude auto's zijn en dat er wel is iets kapot kan gaan.

en we hebben ook de minpunten van de auto besproken dus ik zou niet weten waarom het huilen zou worden :hmmz.

gr.arno

hans en ik hebben al eerder op een avond afgesproken en allebei de auto's ff bekeken daarna wat onderhandelt en pas het weekend erop de deal gemaakt :thumbup dus we hebben er allebei goed over na kunnen denken en we weten allebei dat het oude auto's zijn en dat er wel is iets kapot kan gaan.

en we hebben ook de minpunten van de auto besproken dus ik zou niet weten waarom het huilen zou worden :hmmz.

gr.arno

helaas rabitopc moet ik je nu wel zeggen dat je een mooie auto hebt gemaakt maar de klep van de zekeringkast vast zetten met schroeven niet zo slim maat.

en ja hoor raam klemt als een gek in de geleiders:cry

ik zie je hier toch duidelijk huilen

:jerry:jerry

maak je niet gelijk zo druk als er iets gezegd word. tis een forum kun je zoiets verwachten he.

vind het allemaal prima als jullie beiden toch tevreden zijn!

helaas rabitopc moet ik je nu wel zeggen dat je een mooie auto hebt gemaakt maar de klep van de zekeringkast vast zetten met schroeven niet zo slim maat.

en ja hoor raam klemt als een gek in de geleiders:cry

ik zie je hier toch duidelijk huilen

:jerry:jerry

maak je niet gelijk zo druk als er iets gezegd word. tis een forum kun je zoiets verwachten he.

vind het allemaal prima als jullie beiden toch tevreden zijn!

nou ik wel!!!!!!!!!!!!!! stoote net mijn harsens :swear

miljaaaar!!!!!! ik moet een in hoogte verstelbare slede hebben de c zat veel dieper.

iemand hier misschien een in hoogte verstelbare bestuurders stoel slede te koop

@black champioen zeik eens niet zo man je bent altijd zo negatief word niet goed van je man of ben je soms jaloers

Terug
Naar boven